|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is zover, de eerste namen zijn bekend voor alweer de vierde editie van Houten Deathfest, 2 dagen met enkel brute underground deathmetal met deze editie zelfs 2 Amerikaanse headliners. Komende weken word de line-up compleet gemaakt met de laatste 5 bands, in totaal dus 14 bands voor 20 euro. * Insidious Decrepancy * Unmerciful * Despise * Septycal Gorge * Begging for Incest * Hymen Holocaust * Amagortis * Murder Intentions * Led Astray pre-sale: vrijdag: 10 euro zaterdag: 15 euro combi: 20 euro aan de deur: vrijdag: 12.50 euro zaterdag: 17.50 euro combi: 22.50 euro Kaarten reserveren kan door middel van een mail te sturen met daarin duidelijk je naam, hoeveelheid tickets en wat voor ticket, naar houtendeathfest@gmail.com [weer iemand met capslock problemen] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-01-2009 8:26] |
|
Netjes |
|
Begging for Incest speelden toch ook al op de vorige editie? |
|
zwaar kwil wel komen signature |
|
zoetje, het is Insidious Decrepancy signature |
|
Mijn favorite band staat er ook weer zie ik, eigenlijk moet ik deze keer niet laten schieten. Fuck the world and fuck you |
|
je bent van harte welkom, veel zieker en groter dan komende HDF kan het niet worden. Er komen ook shirts en een nog grotere metalmarket dan voorheen, iig Revenge records zal weer aanwezig zijn evenals Lacerated Enemy records. [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 27-01-2009 23:19] |
|
Klopt. Maar ik heb er geen problemen mee, best een band die ik nog wel een keer wil zien. In elk geval weer een strakke line up, en 2 dagen. Het groeit met de editie, blijf bezig zo! |
|
quote: Decrapency is best wel grappig signature |
|
zo, aangepast. |
|
signature |
|
Dit lijkt mij ook wel wat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gave line-up alvast! Ben er dit jaar ook wel weer bij! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-01-2009 9:59] |
|
Oh no tegelijk met mijn festivalletje hier Misschien de vrijdag aanwezig dan |
|
Grmff, wat een klote datum. voor mij. Ben dan al op Roadburn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Keihard aanwezig! |
|
Hehehe, BFI's muziek vond ik altijd al wel gaaf, alleen de naam he, ik kort het niet voor niets af tot BFI neuh, ik loop te zieken, het is vette shit alle bands mag ik graag horen, behalve dat Hymen Holocaust daar heb ik nog nooit wat aangevonden.. denk ook niet dat ik dat zal herzien als ik ze live heb gezien...bagger. Maar genoeg toffe bands, en als dit nog niet alles is dan staat ons nog wat te wachten...neurotic mag wel oppassen, serieuse concurrentie nu, hehe... Fuck the world and fuck you |
|
Mortally Infected in bevestigd |
|
Hoe laat begint het op de vrijdag? |
|
aanwazig! Your mother ate my dog! |
|
aanvangtijden weet ik allemaal nog niet, verwacht denk om 18.00 te beginnen op vrijdag en zaterdag om 13.00 uur Check trouwens eens Mortally Infected, wat een brute band |
|
Houten de gekste! Zeker aanwezig. dus |
|
quote: Ah oke. quote: Klinkt bruut ja! |
|
www.myspace.com/houtendeathfest heel nieuw design, ook www.houtendeathfest.com is helemaal vernieuwd |
|
april is alleen nog zo irritant ver weg kan niet wachten! hey maar arnoud, gaat u ook nog iets proberen te regelen voor mensen die uit verwegistan komen en die beide dagen willen komen, of hebbe die gewoon brute pech? (ik doel nu op iets van slaapplaatsen of wat dan ook) [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 04-02-2009 13:26] Your mother ate my dog! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |