|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk wel dat ik hier naartoe ga. Dan zie ik nog eens wat bands die ik niet ken. |
|
Jammer dat ik niet kan (en dat Groningen niet bepaald naast de deur ligt) want ik ben wel benieuwd naar 'Aderlating'. 'Gnaw Their Tongues' is namelijk verschrikkelijk gaaf. Sowieso stoer initiatief zo'n gratis dagje herrie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het is gratis, koop gewoon een bierello man! |
|
Drommelsch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ehehehe.. ik deze keer maar eens niet. |
|
Dan betalen wij je cola? <--- met zgn water What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha nope ik neem niks mee, zelfs geen tas |
|
quote: Wij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja wie is die "wij" eigenlijk Gaycloak? Je kunt ook zelf een flesje rum meenemen. Je weet de weg naar de winkel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2009 10:08] |
|
quote:Andere gezellige mensen, dezelfde als vorige keer. Die! Ja, een flesje en een tasje, laat ik dat eens meenemen. Eerst maar eens een non-gay tasje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aldi tas, tadaaa! Nu nog een papieren bruine zak om de fles en kloarrrr is Gay! |
|
LOL *laat baard vast staan en stopt met douchen* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *gaat alvast een extra fietsslot kopen* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Mooi, kan je die fiets die ik je verkoop zelf van het slot halen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies! Wat dacht je anders? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ieeeeh Ali Gay! Maar hey wel zin 'an, eens zien hoelang Zoef "experimentele" muziek leuk gaat vinden. |
|
morgen 17:30 gaat het los! |
|
Is er iets van een tijdschema bekend? |
|
Momenteel aardig aan de griep. Moet nog even zien of ik het ga trekken helaas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Was er al bang voor. Cup-a-soup met een flinke theelepel cayennepeper. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Cayennepeper helpt tegen griep? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ja vreemd. Je gaat ervan zweten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aawww beterschap : fruitmand: Gaycloakie, ga jij nog wel? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-03-2009 10:52] |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |