|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij ook als mijn klote hoofdpijn eens weg gaat. |
|
Leuk, sta ik daar straks alleen met Schaep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik gok dat ik ook nog even langs kom huppelen. Verrassend triviaal |
|
Ik kan de trein niet eens betalen, helaas. |
|
Ik ga er toch wel even bij zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Tientje lenen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Weer wat gemist, was t leuk? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Zoooooo! Dat was gaaf! Enorm interessant festival. Kristus Kut! Wat een leipe act zeg, niet normaal! Graag een tweede editie, ik kom sowieso weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Helaas niet alles gezien maarre vond het wel leuk, mooi initiatief en een keer wat muziekstijlen die je live weinig kunt bekijken. |
|
quote: Ja, jammer dat jullie op tijd weg gingen. D'r kwamen echt nog een paar hele gave acts later op de avond. Aderlating bijvoorbeeld was ook zwaar tof. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja vond ik ook jammer, had wel langer willen blijven maarreh meneer vond het heeeelemaal niks de muziek en was opgelucht naar huis te mogen. Wellicht een tip voor de organisatie, minder van hetzelfde achter elkaar te laten spelen. Verder hoop ik dat er nog een tweede keer komt. |
|
En dan graag weer met Herman en zijn pikachu. Die mogen dan wel wat hoger op de bill. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Blij dat ik op tijd thuis was (iets met slaap), maar had best nog langer willen blijven. Erg apart dit, met dank aan de mensen die dit organiseerden! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Pikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Blu bleh wieeeeee hoeeeeeeeeeee uuuuuuuuuu *rag rag* ieeeeeeeeeeeeeeeh baaaa baaaaaaa baaaaa baaa. |
|
Erg gave avond! Jammer dat ik Herman heb gemist. |
|
Het was geniaal Ook echt super fascinerend om te zien dat een act als Kristus Kut helemaal niks betaald wil hebben, met al hun shit uit Breda komt en dan de vaagste shit ooit door mij op een podium aanschouwd neerzet. Hoewel ik zelf geen groot noise-adept ben vond ik het wel geweldig dit eens mee te maken. Vaker organiseren van die vage stuff |
|
quote: Overigens voor de duidelijkheid: het was dus eigenlijk een Kristus Kut/Norss co-optreden. Die dude met de bezemstelen was Kristus Kut en die dude met de knopjes was Norss. Maar echt legendarisch leip inderdaad, ik ben er nog steeds van onder de indruk. quote: Wacht maar. Hoe vaker je dit soort dingen gaat zien hoe toffer je het gaat vinden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was idd magisch!! Ben druk in de weer voor een vervolg alweer, jullie gaan zeker meer horen van Betontegel! |
|
quote: Goed zo Laurens! Hou ons op de hoogte! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |