|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Saaie meuk. |
|
muzikantenmuziek? |
|
quote: Gedeelde 1e plaats voor: (Daar is mijn dochter naar vernoemd ) en Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nou nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat, en Stem Snark. Kan je ook echt al je favo's kwijt zonder te hoeven kiezen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik kom met heel hard nadenken misschien net op een top 6 ofzo. Death al heel lang niet meer "bijgehouden". |
|
quote: vertaal het naar de minst slechte... ( er is altijd een iets minder slechte dan die ander... toch?) |
|
Immolation, ik ken de albumnamen niet eens meer, maar veel van hen iig. En Nile. Tot zover mijn deathkennis. |
|
quote: Ik ga voor de tweede. Al sinds mid jaren 80. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Is daar ook je dochter naar vernoemd? Bareuh... |
|
Als ik er 1 zou hebben, wie weet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mijn 1e keus qua dochternaam was eigenlijk Abigail maar daar wou mijn ex niet aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ook erg mooie naam. En een jongen damian. Totdat vd vaart er ook zo over dacht en het al deed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zou mijn kind nog geen Abigail noemen al kwam King op kraambezoek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Anita? Truus? Maria? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, mooie vernoeming inderdaad. Geen idee of ze de leeftijd er op dit moment al voor heeft, maar wat nu als blijkt dat ze het metalgenre verafschuwt? "Pa, waarom in 's hemelsnaam Melissa? Die herrie van je altijd... Had dan J. Lo gebruikt! Op de een of andere manier vind ik dat gewoon een prachtige naam." Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Melissa is toch gewoon een doodnormale naam? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ach, dat met die muzieksmaak zit wel snor hoor. Vader en dochter pakken regelmatig samen een concertje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik moet er niet aan denken. Fuck the world and fuck you |
|
Als ik in jouw financiële toestand zat zou ik daar dus juist wel over gaan denken. Best fijn als paps betaalt, toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Met mijn financiele toestand is niet zoveel mis, ik moet alleen beter uitkijken hoe ik mijn zuurverdiende euro's uitgeef, snap je, pa ? Nou, wanneer mag ik met dochterlief uit eten ? *kijkt met puppyoogjes* Fuck the world and fuck you |
|
quote: Lijkt me juist geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Naar shining gaan we als vader zoon en mama de tegenpartij, goed ? Fuck the world and fuck you |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |