|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken weinig nummers van deze band, maar ben zeker van plan Seven Churches te gaan kopen als ik weer wat geld heb, de nummers die ik ken vind ik nl. erg goed |
|
Ik heb Seven Churches en Open The gates toch al wat jaartjes liggen hoor. Tuurlijk zijn ze super, maar de laatste tijd cliche en overbekend aan't worden, tot voor twee/drie jaar zag je bijna niemand met een Possessed shirt, en toen kwamen die rereleases... Zels de Vinyls zijn heruitgebracht, op Century Media dan nog gvd! En toen kwam er een gast naar mij overtrots met die lp "ik heb die lp gevonden voor 400 BEF (10E), splinternieuw nog", hij had het century media labeltje niet gezien en was redelijk ontgoocheld toen ie zag dat zn lp eigenlijk geen fluit waard was Anyway, Possessed Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wel al van gehoord, maar is me niet errug bekend. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Possessed, nog zo'n band die zeer belangrijk is geweest voor de vorming van death en (in mindere mate) black metal. Verplichte kost! |
|
OK, zal eraan denken! I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Possessed is geniaal. Een goede inspiratiebron voor het maken van stevige metal. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: en ook de thrashmetal niet te vergeten btw de tracklist van beyond the gates/ the eyes of horror, die 2 op 1 cd is verneukt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben de grootste possessed fan(en dark angel fan) van de wereld Hier is de web site: http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/possessed/posmain.htm |
|
quote: maar, ik snap het niet geheel. het gaat toch om de muziek?? al koop je de 100e druk, zolang de muziek maar knalt! |
|
prachtig dankt u voor de url!! wel traag, ik ga ze mailen en zeggen dat ik die best wil hosten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Das wel waar maar ik heb ook plezier in dingen zoeken en vinden en dan vind ik een eerste druk veel intressanter Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en knallen zullen ze, bedankt voor de site, is zeer relax, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: effe een tip: probeer ook eens: Dark angel : darkness descends Dark angel: leave scars uiterst furieuze old skool thrashmetal(waarbij al die The haunted's etc etc het spontaan van in hun joggingbroek doen ) |
|
quote: Die LP is zowiezo niet heel veel waard ofzo hoor.. Ik heb de originele versie, gewoon voor ergens tussen de 12 en de 16 euro op de platenbeurs gekocht, en er waren er nog zat (verspreid over de velen stands).. Wel gaaf.. Possessed... roots... |
|
BLOODY ROOTS!!!! Sorry |
|
Possessed heerscht !! Seven churches een vd beste albums... Vooral The Exorcist Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb Seven Churches (ik zou haast zeggen vanzelfsprekend) in mijn bezit, tevens het enige album wat ik van Possessed ken. Open The Gates zal ik zeer spoedig een oortje lenen. Doet dit album trouwens onder aan Seven Churches? Possessed. |
|
quote: Hoe bedoel je dat? Ik ben momenteel die 2 op 1 cd aan het luisteren en de tracklist op de achterkant van de cd komt volledig overeen met de muziek die erop staat. Ook de volgorde van de nummers klopt. Dus wat is er verneukt aan? |
|
quote:als u dat maar weet!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hmmm seven churches? die staat ook nog op mijn lijst ooit te kopen ceedees... maar eens snel doen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heerlijke lompe old-school DEATH METAL Cheers! Tymon |
|
Niemand heeft zeker die demo's van hen (liefst op mp3)? Voor de rest heb ik alles origineel van hen op cd & op vinyl; ook heb ik de Fallen Angels rehearsel 7" die trouwens geweldig is. Verder nog de Baltimore '87 bootleg op mp3 (staat op de server) En nee ik heb niet de verzamelaar [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-08-2002 4:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: the heretic staat meteen na de intro, zonder dat het een nummer verder is waardoor alle nummers erna eentje eerder staan, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: The Heretic is wel de titel van de intro |
|
quote: op de achterkant staat de intro geschijden bovendien is the heretic gewoon een nummer met een intro eraan, maargoed laten we weer onopic komen POSSESSED "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |