|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
is goed! |
|
quote: op naar de rommelmarkt voor een platenspeler, attila. Oud Vuil. |
|
quote: Vinyl izza best [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 9:19] |
|
Oh nee, ik heb een behoorlijke voorkeur voor cd's! Cd's zijn ook veel meer collectable, ik bedoel, oude thrash LP's zijn op CD veel meer waard, kijk maar op ebay. HOBBS angel of death op cd is $ 75 waard, op Lp maar een fractie daarvan. Allen Lp's die nooit op CD zijn verschenen zijn veel geld waard! LP hoesjes zijn wel mooi, en ik heb er ook een hoop vanwege de verzameling, maar ik draai veel liever een CD, da's veel makkelijker! en kan in de auto en kraakt niet! |
|
quote: |
|
quote:ren ook zeker zo een ouderwetse bandrecorder kopen (je weet wel met die supergrote tapes) |
|
quote: ja maar is het wel eens in je opgekomen dat heel veel cd's ook al jaren OOP zijn (Out Of Print) en verschrikkelijk veel waard! Kijk ens naar "eternal nightmare" van Vio-Lence, op Lp zijn er destijds verschrikkeljik veel uitgegeven (1988), maar cd was toen nog geen big business en dientengevolge zijn er maar weinig gedrukt, ik zie ze regelmatig voor meer dan 100 EURO gaan! terwijl de LP (ook niet zoooo makkelijk te krijgen) voor een eurootj of 10 op je draaitafel ligt! Kijk een naar wat voor verschrikkeljike bedragen er voor de originale ROADRUNNER slimline series betaald worden (dat zijn die dunne witte doosjes) dat zijn misschien wel de eerset metal CD's ooit uit 1983-84 gemaakt in japan! En de ROADRUNNER pricekiller series, heb de DETENTE CD uit die serie een keer voor $ 400 zien gaan, de LP ligt voor $ 7,50 op je mat! |
|
Maar ik bedoel, koop jij Deathcrush of De Mysteriis Dom Sathanas maar es op LP voor een fatsoenlijke prijs terwijl de CD nog wel te koop is! |
|
Nou is black metal helemaal mijn pakkie an niet en vind ik mayhem ook niet echt geweldig. Maar ik weet dat bepaalde LP's in die kringen idd erg veel waard zijn. maar wees nou eerlijk een CD draait toch veel relaxter je hoeft er niet zo overdreven voorzichtig mee te zijn, en is makkelijker hanteerbaar. Bovendien is de geluidskwaliteit erg goed. Het nadeel is dat je die mooie grote Lp hoes niet hebt, da's waar! Maar aan de ander kant heb je op een LP hoes altijd spinewear en blijven ze nooit mooi, dat hebben digpak cd's trouwesn ook, ik haat dat hoe voorzichtig je er ook mee bent! |
|
Dis wel een heel andere discussie dan het eigenlijk de bedoeling was over Possessed. Maar ik vind de geluidskwaliteit van een LP veel beter! Maar goed, nu weer ontopic! |
|
dat vind ik zo typisch een soort cult houding, objectief gezien klinkt een LP natuurlijk niet beter dan een CD! tenzij je van kraken, ruisen en een gelimiteerd frequentiebereik houdt. Mar ik ben met je eens dat bepaalde LP's die later op CD gezet zijn soms op CD slechter klineken, maar dat heeft meer te maken met dat ze er bji de mastering een klotezooi van gemaakt hebben, of soms simpelweg de Lp op Cd gekopieerd hebben en niet eens de originele masterbanden gebruikt hebben. Maar goed Lp';s hebben huncharme dat is waar. OK, ik moets er nog effe op reageren, overigens (on topic) vind ik beyond the gates van possessed op Lp inderdaad beter klinken dan mijn CD versie van Under One Flag, ook weer zo'n geval van een early cd release. |
|
POSSESSED 'Agony in Paradise' CD Over 50 minutes of high quality sound, recorded on live mixing board in Parma, Ohio on January 26th where Possessed played as opening for Dark Angel. The CD includes tight booklet, introduction by Sean Perry and Jeff Becerra + old pictures of the band, flyers, posters, tickets and other things. It's a tribute to the disbanded legend by theirself. And of course, it is not a bootleg but OFFICIAL release of the band. Retail price: 12 € / 13 U$D (P & P included) Wholesale: 6,5 € / 8 U$D (P & P included) bij agoniarecords http://www.agoniarecords.dm.net.pl/ Oud Vuil. |
|
Stukje oude live history. Helemaal niet verkeerd. |
|
zeker niet als het idd een bgoed geluid is. heb zelf ook nog wel wat optredens van possessed op tape, maar dát klinkt beroerd! Oud Vuil. |
|
gheghe, ik heb nog Possessed spul origineel op vinyl Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hebbehebbehebbe!!! |
|
possessed-seven churches lp(rr9795) de orginele in topstaat voor 15 eurotjes incl verz.kosten dennis.weessies@wanadoo.nl het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
ja alleen het wezelijke verschil is dat ik ze heb gekocht toen ze uitkwamen a long time ago... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Stoer.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
keb Seven churches al Possessed heerscht, kan er niet veel mee rover zeggen dat dan, the Exorcist! |
|
Vroeger...... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
nanananaaa nanananaaa nanananaaa nanananaaa tehd deh deh, dakke dakke(4X), tehdehdew. Oud Vuil. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb de lp seven churches ooit gekocht toen ie net uit was,en later met m'n dronken kutkop weer verkocht... Anyway...POSSESSED heerst maximaal!!! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |