|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
alle sites waar ik tegen ben moeten gesloten worden |
|
Haal het hele internet dan maar offline want ik ben bijna overal tegen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mijn mening heb ik al gegeven, maar ik denk dat als het hier beter had gepat het wel verplaatst had geweest, in plaats van gesloten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lol @ elessar! Dead things grow from deep inside... |
|
ik heb dr niet echt een mening over. Kapotte mensen-plaatjes...jah wat moet ik daar van zeggen? OH wat erg? Suck my piss |
|
Ik heb niets tegen op die site. Maar ik heb ook niet de minste behoefte daar rond te gaan kijken. Als anderen dat wel hebben, I don't care. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb er wel eens foto's van gezien via mail en nee dan hoef ik niet op die site te kijken. Bazzio Attacks!!! |
|
ik vraag me af wat zieker is: Die plaatjes, of die mensen die het fotograferen en op een site zetten? sommige mensen verdienen het gewoon om dood te gaan... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 19-03-2002 0:10] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kom er nooit; te veel andere dingen die eerder boeien, maar als ik met die extreme plaatjes geconfronteerd word ben ik vaak zwaar gefascineerd. Zal ewl raar overkomen; ik zie er iets artistieks in en het inspireert. Kwestie van hoe vrij je geest is. De invulling van het begrip ziek roept bij mij vraagtekens op; is je amusement halen uit series/ films over oorlog ook niet ziek? (Voor de duidelijkheid; ik houd er niet van.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-03-2002 0:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iedereen moet z'n vertier vinden. die sites van Amerikaanse kerker die voor $25,- per maand je kind redden van de ondergang mogen ze van mij ook wel van ut net afslopen. Rotten, niet echt iets voor mij ofzo, maar mensen schijnen het leuk te vinden. Sick society creates sick minds. |
|
ik kijk dr nooit op dus heb dr ook geen problemen mee Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Naar mijn mening is eerder het tegenovergestelde waar, maar goed... En Rotten.com is gewoon een uitwas. Er is geen behoefte aan, maar het is er gewoon en dat prikkelt de mensen om er heen te gaan. Maar als het er niet was zou ook geen hond het missen. Persoonlijk vind ik de "wat gebeurde er zoveel jaar geleden op deze datum" afdeling wel leuk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn mening is dat iedereen moet doen wat ie wil, dus als er mensen zijn die dat soort foto's mooi/interessant (weer ik het) vinden dan moeten vooral die site bezoeken, degenen die er niks aan vinden, moeten er gewoon niet op kijken, ik kijk toch ook niet op de site Britney Spears e.d., maar van mij hoeft ie ook niet van het net afgehaalt te worden. Persoonlijk vind ik rotten.com 3 keer niks. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Precies ja Maar ja het is gewoon de harde realiteit. |
|
Ik vind het een coole site, zo zie je nog es iets Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik vind het echt een hersenloze site |
|
Nou vroeger keek ik er nog wel eens om te kijken hoe lang ik het volhield om niet te kotsen. Maar ik vind het een trieste site. Je vriendje/vriendinnetje of familie lid zal er maar tussen zitten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind het wel een aardige site, een soort van Faces Of Death op het net. Van mij hoeft het niet van het Inet, als je het niks vind blijf je er toch gewoon weg? Iets zieks heeft het wel, ja. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Het lastige van die links is dat je niet weet wat voor ranzig iets er achter zit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
check deze dan.. een hele leuke titel " nobody saw him for a week " http://coke.rotten.com/nobody-saw-him/ [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 19-03-2002 15:04] Godverdommen.. |
|
Ik heb niet zo'n behoefte aan dat soort sites. Ik ben een groot horror liefhebber maar dingen als rotten.com daar kan ik echt niks mee. Zoiets is voor trieste mensen. |
|
quote: smaken verschillen... (niet dat ik elke dag naar die site ga) Godverdommen.. |
|
Ik ga er wel elke dag heen. Boeit mij het dat ik ziek gevonden wordt. Ik ben gewoon benieuwd wat er vandaag zoveel jaar geleden gebeurde. Die foto's, tsja, leuke bijkomstigheid hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kan me niet zoveel boeien dat dit soort sites er zijn (maar dit soort fotos doen me niet zoveel ook eigelijk...zou wel aan "de maatschappij" leggen... ach ja misschien moderne iets ziekere versie van horrorfilms ??? My madness, my sadness |
|
tsja ik vind het niet zo toff om naar zo'n site te gaan, dus last heb ik er niet van allen het is inderdaad lullig als je vrienden of dergelijke iets opstaan... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |