|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sabbath Bloody Sabbath van Black Sabbath. |
|
uh? die band ken ik niet signature |
|
Is vrij obscuur ja, daarom staat het er ook niet op denk ik. |
|
ik lees bijna geen reviews, maar ik zeik het niet af ofzo. kijk dat knetter suele kalveren geen eigen mening hebben en daarom text gaan lezen ipv muziek luisteren moeten ze zelf weten. behalve als ze in de wachtkamer de oor hebben..... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dan ben ik je dankhaar met lange lokker(n), is die van de laatste drie maand? of is het een re-release (me) signature |
|
quote: suele kelveren scheren? volgens mij is dit topic geen lang leven beschoren... mening is lekker, vooral als ik lang niets gegeten heb van je signature |
|
quote:Hypnos doet geen gaye shit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Yuo arth not gay my lof signature |
|
quote: Mond, heuh, keyboard spoelen, mental! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ga dood |
|
nee, serieus signature |
|
quote: Jij geloof ik wel. Solliciteren? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: weet je , Mental heeft ook een webzine echt waar signature |
|
quote:Aids op je oog, homo. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik leef al nauwelijks, is dat ook goed ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:dat was ons geheimpje, gekke belg!en een myshit een zine noemen gaat wat ver. Fuck the world and fuck you |
|
quote: voor witte ridder of het bruine paard ben je nog te Lebendig love ya whity KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK signature |
|
quote: MyShit je hebt toch wel wat going on oooow, ik voel me zo underground Mental!!!! geef es wat hardcore namen!!!! ik wil revven signature |
|
quote:Ik had dat ook graag anders gezien, maar ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote:jaja,er komt wat aan . namen ? Written with blood, Knuckledust,Bloody Knuckle Combat. Fuck the world and fuck you |
|
quote: bloody hell! als het op Blood For Blood lijkt schaf ik mij het wel aan :à) signature |
|
quote:haha, het is harder dan dat. Detroit hardcore man. behalve knuckledust dan hehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: Spuit jij het er ff in? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:met alle liefde. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Motown Metalcore zeker signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |