|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: KLOEZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, reden tot scheiding (ik hoop dat mijn ex dit nooooooot leest) signature |
|
Is het niet geinig om zo eens per maand een gouden klassieker te reviewen. Om gewoon eens te kijken wat we er nu van denken? Qua tijdgeest en enzo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
denk niet dat dit eens erieus topik is, wim. Fuck the world and fuck you |
|
quote: aaaaaaaaaaaargh Metalfanfareman!! signature |
|
quote: Goh. Zeg ik een keer iets zinnigs... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En zin heeft een werkwoord en een Punt, geen drie . signature |
|
quote: Nu is dat op zich nog geen slecht idee maar ik houd me denk ik maar niet verder bezig met dit topic "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
dat doen ze bij MF, en de commentaren zij altijd nefast je kunt nooit goed doen voor niemand de ouwerikken zijn humeurig, de nieuwelingen zijn pfff... slechte productie op zich niet slecht, maar ik vrees dat Zm er zich niet toe leent? niet? signature |
|
mf is kut, zm nog kutter, maar we doen eht er maar mee he Fuck the world and fuck you |
|
zo, en zijn er dan sites die je meer aanspreken? Blastbeat.nl? signature |
|
www.canadianassault.com. www.unchain.com www.asice.net en zo zijn er nogw el een paar, die eerste 2 zijn beetje dood geloof ik trouwens. Fuck the world and fuck you |
|
die eerste is best inderground, maar niet erg Canadian, die laatste is best spread : Antillectual Nijmegens beste signature |
|
quote: Beetje om te kijken wat de houdbaarheidsdatum van de klassiekers is? Opzich wel een grappig idee, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
laten we beginnen met de schijf van judgement day Fuck the world and fuck you |
|
quote:+1 signature |
|
quote: Is heeeeel lang geleden als eens voorgesteld, werd toen niet positief op gereageerd door de redactie Maar, het blijft een goed plan! Leuk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Laten we dat maar niet doen, hehe. quote: Ow, ok. Ik wist btw niet dat dat op mf al gebeurde, daar kijk ik alleen als zm eruit ligt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |