|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Fijne band, ja. |
|
Prachtige bandnaam, leuke muziekjes! Niet heel bijzonder, vind ik. |
|
Geniale band inderdaad... Tony Danza over The Tony Danza Tapdance Extravaganza Rofl Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nieuw materiaal op de myspace! Fucking HARD, zin in 't nieuwe album... wat een harde bazen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
argh heerscht signature |
|
LOL!: quote: :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
kopen! signature |
|
Jammer dat iedereen nu denkt dat dit ook dikke rotzooi is, aangezien je zovaak van die onzin post haha... deze band verdient meer aandacht, zeker voor liefhebbers van mathcore Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wat haat ik deze band signature |
|
Maak dat maar goed met een review van de aankomende plaat, mits jullie van metalblade promo's krijgen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Videotje dan maar Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Godverdomme wat is dat stuk in dat nieuwe nummer 'I am sammy jankis' op 01:14 ZIEK... AARGH Harde shit, heerlijk! [/rant] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
streams signature |
|
Wat een harde baas die nieuwe gitarist Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Leaked! Haal em nu binnen, ben zéér benieuwd! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
Zo nog even een potje onvervalst rossen en de buren pesten op dit tijdstip hahaha.. reviewtje volgt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tot nu toe klinkt het allemaal een stuk volwassener, de humor is zowel in de songtitels als in de nummers zelf vrijwel verdwenen. Verder een stroom aan continu zieke en logge breakdowns zoals we gewend zijn van Danza, uiteraard vergezeld met technisch 'gepiel' , er is wat meer spanning in de nummers toegevoegd door ondersteunend post-rock achtig gitaarwerk op de achtergrond, die zorgt voor wat ambiance. Erg vet! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hoe vet! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Argh, je maakt me benieuwd Ga de plaat ook een dezer dagen luisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
goed bezig, ben benieuwd wat je ervan vindt! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Godver... Wat een vette plaat Als ik de term 'mathcore' hoor verwacht ik altijd twintig verschillende riffs in tien seconden en een constant hoog tempo. Maar Danza III is echt veel vetter: eigenlijk 'gewoon' een aaneenschakeling van technische breakdowns. Tweede keer dat ik de plaat beluister nu, maar wordt opnieuw van mijn sokken geblazen. Wat een ontdekking Bedankt, Argh! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die Danza III is echt zo'n verschrikkelijk dikke plaat! Por Vida |
|
GODVERDOMME! Ken je dat? Dat je een band tegenkomt, precies op het moment dat je dit soort shit echt goed kan gebruiken? Jaarlijst materiaal dit album, heerlijk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |