|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Loop hier nu weer hard met mijn hoofd te rammen op het toetdsmsdkjsfezgezdfmezfkjsdfenbord, wat een intense plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tering wat een vette band is dit toch!! |
|
Klopt. Zoals ik al zei was ik eerst nogal afkerig tegenover dit genre (mathcore dus), maar deze band en Ion Dissonance hebben mij wel getoond dat die afkeer fout was. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb net de hele plaat gedownload, karistus wat vet!! Een aaneenschakeling van super lompe beatdowns afgewisseld met technisch gefröbel, helemaal mijn ding qua "mathcore" hehe. Kan de link hier helaas niet posten maar als je op blogspot zoekt naar perceptionsthroughdissonance vind je hem wel en veel meer lekkers |
|
Hmm. Meshuggah-invloeden. http://www.zwaremetalen.com/recensie/16454/The-Tony-Danza-Tapdance-Extravaganza-Danza-III-the-Series-of-Unfortunate-Events.html |
|
Haha nee niks voor Bokaj dit denk ik. Maar dan nog, waarom afkeer tegenover het Mathcore genre? Toegegeven Ion Dissonance en Danza zijn wel toppers in het genre.. maar toch voor het nog ingewikkeldere werk moet je echt bij bands als The Number 12 looks like you zijn... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik moet het nog luisteren. Ga ik ook doen. Ik vond het wel grappig dat Meshuggah er in de recensie bijgehaald werd. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-06-2011 13:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Danza III begint een van mijn favoriete platen te worden. Alles aan die plaat klopt gewoon I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://soundcloud.com/bmarecords/ttdte-you-wont Owja Danza IIII, de laatste plaat. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-09-2012 20:56] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zit de track net te beluisteren. AOTY-core, dat is duidelijk. Wat heerst die band toch sinds Danza III I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wow, die nieuwe ga ik even moeten laten bezinken. De electronica is meer op de voorgrond getreden, maar dat zorgt dan wel weer voor minder beukfestijn en meer vage nummers. Zware plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoe heet ie? En welke electronica? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
BTW het geheime nr van III blijft nog altijd het beste! edit: O, al 3409820934809238 miljard keer gezegd door mezelf... THE TRUTH IS [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-10-2012 4:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Danza IIII |
|
Haha, ik heb drank op... waarom niet IV? Ik ga Danza IIII morgen opzoeken! Ben wel toe aan nieuwe zooi Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Grappig op de merchsite staat IV en op het album toch echt IIII. quote: |
|
Op de hoes staat toch echt Danza III: The Alpha - The Omega. quote: Ik ben geen kenner, maar neem bij Xanopticon (Liminal Space) en Somatic Responses (Digital Darkness) de beats weg en gooi daar TTDTE-mathcore op. Zoiets. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Als jij het zegt. |
|
Turven is niet mijn hobby. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Brute plaat weer zo na de eerste luisterbeurten, de humor heeft nu helemaal plaatsgevonden voor serieus gedoe ("Hold the line" bv.) Zoals Ben al zei is er idd her en der electronica te bespeuren (gelukkig geen dubstep troep) maar die geven het geheel een ziek / ijzig sfeertje mee. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Na wat meer luisterbeurten vooral pluspunten voor t drumwerk ontdekt , vette plaat geworden ! wacht nu op mn pre-ordert |
|
En men stopt er dus blijkbaar mee. Danza IIII luidt het einde van TDTE in. Jammer! *Zet Danza IIII* op Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |