IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Tony Danza Tapdance Extravaganze (metalcore +/- math ) Vorige pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 10-07-2010 17:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Geen dank voor het omhoog trappen van deze bende.

Anyway die bonus/hidden track is eigenlijk wel heel erg vet! Stiekem wel m'n favo nummer zelfs.. Maar is dit een cover? Weet iemand dat?

*gaat op zoek*

edit: blijkbaar geen cover! HARDE BAZEN!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-07-2010 18:06]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2010 20:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Loop hier nu weer hard met mijn hoofd te rammen op het toetdsmsdkjsfezgezdfmezfkjsdfenbord, wat een intense plaat.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2010 20:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tering wat een vette band is dit toch!!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2010 20:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt. Zoals ik al zei was ik eerst nogal afkerig tegenover dit genre (mathcore dus), maar deze band en Ion Dissonance hebben mij wel getoond dat die afkeer fout was.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2010 21:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heb net de hele plaat gedownload, karistus wat vet!! Een aaneenschakeling van super lompe beatdowns afgewisseld met technisch gefröbel, helemaal mijn ding qua "mathcore" hehe.

Kan de link hier helaas niet posten maar als je op blogspot zoekt naar perceptionsthroughdissonance vind je hem wel en veel meer lekkers

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-09-2010 6:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-09-2010 6:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha nee niks voor Bokaj dit denk ik. Maar dan nog, waarom afkeer tegenover het Mathcore genre? Toegegeven Ion Dissonance en Danza zijn wel toppers in het genre.. maar toch voor het nog ingewikkeldere werk moet je echt bij bands als The Number 12 looks like you zijn...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-09-2010 6:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik moet het nog luisteren. Ga ik ook doen. Ik vond het wel grappig dat Meshuggah er in de recensie bijgehaald werd.

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-09-2010 6:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-06-2011 13:42]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-11-2011 14:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Danza III begint een van mijn favoriete platen te worden. Alles aan die plaat klopt gewoon

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-09-2012 20:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://soundcloud.com/bmarecords/ttdte-you-wont

Owja

Danza IIII, de laatste plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-09-2012 20:56]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2012 15:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zit de track net te beluisteren. AOTY-core, dat is duidelijk. Wat heerst die band toch sinds Danza III

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2012 0:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wow, die nieuwe ga ik even moeten laten bezinken. De electronica is meer op de voorgrond getreden, maar dat zorgt dan wel weer voor minder beukfestijn en meer vage nummers. Zware plaat.

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-10-2012 4:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hoe heet ie? En welke electronica?

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-10-2012 4:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

BTW het geheime nr van III blijft nog altijd het beste!

edit: O, al 3409820934809238 miljard keer gezegd door mezelf... THE TRUTH IS

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-10-2012 4:19]

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-10-2012 4:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 4:15 schreef Argh het volgende:
Danza IIII

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-10-2012 4:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha, ik heb drank op... waarom niet IV? Ik ga Danza IIII morgen opzoeken! Ben wel toe aan nieuwe zooi

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-10-2012 4:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Grappig op de merchsite staat IV en op het album toch echt IIII.

quote:
After over a decade of creating music, three full lengths, tens of thousands of combined albums sold & hundreds upon hundreds of shows alongside the biggest names in metal and hardcore, The Tony Danza Tapdance Extravaganza have delivered what will serve as an incredible last will and testament in the form of Danza IV: The Alpha- The Omega. The album combines ferocity and technicality with their most direct and heavy material to date.
Marketing Points:

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2012 12:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Op de hoes staat toch echt Danza III: The Alpha - The Omega.

quote:
Op 13 oktober 2012 4:15 schreef Argh het volgende:

Ik ben geen kenner, maar neem bij Xanopticon (Liminal Space) en Somatic Responses (Digital Darkness) de beats weg en gooi daar TTDTE-mathcore op. Zoiets.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-10-2012 14:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2012 12:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Op de hoes staat toch echt Danza III: The Alpha - The Omega.

Als jij het zegt.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-10-2012 14:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Turven is niet mijn hobby.

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-10-2012 17:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Brute plaat weer zo na de eerste luisterbeurten, de humor heeft nu helemaal plaatsgevonden voor serieus gedoe ("Hold the line" bv.) Zoals Ben al zei is er idd her en der electronica te bespeuren (gelukkig geen dubstep troep) maar die geven het geheel een ziek / ijzig sfeertje mee.

Guttaarist
Usericon van Guttaarist
Posted 13-10-2012 20:57 by Guttaarist Wijzig reactieProfiel van GuttaaristQuote dit berichthttp://www.verminband.nl

Na wat meer luisterbeurten vooral pluspunten voor t drumwerk ontdekt , vette plaat geworden !

wacht nu op mn pre-ordert

Argh
Usericon van Argh
Posted 24-10-2012 21:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En men stopt er dus blijkbaar mee. Danza IIII luidt het einde van TDTE in. Jammer!

*Zet Danza IIII* op

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com