IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Schoolagenda's Volgende pagina
Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 02-06-2001 20:49 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Een erg saai topic..
Wat voor schoolagenda's hebben jullie?
Ik heb nog nooit een metal agenda gezien tot mijn spijt. Ik heb nu die van fancy (???) en daar staat type jongen: ruige rocker hij is niet aantrekkelijk voor girls hij is niet geinterreseerd in het andere geslacht. luistert alleen maar naar snoeiharde muziek met z'n vrienden?????????????

Metalheads zijn juist hartstikke aantrekkelijk vind ik.....


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 02-06-2001 20:59 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

tsya kut, ik heb ook nog nooit een mooie -hoeft geeneens metal te zijn- agenda gezien...dus....
ik koop zo'n goedkoop ding, snij wat papiertje op maat...en tekenen/schildern maar.... vooral ook op de voorkant een kunstwerkje...
maar ja... het is wel veel werk moet ik zeggen... dus, ik blijf op zoek...


Ik vergiet als zeef hebben


Sinner666
Usericon van Sinner666
Posted 03-06-2001 18:45 by Sinner666 Wijzig reactieProfiel van Sinner666Quote dit bericht

Koop toch gewoon een lege agenda waar je zelf metal stuff in kan douwen. Heb ik ook.
Moet zegge, m'n printer is leeg!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-06-2001 20:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Gratis agenda van onze Hogeschool... meteen alle tentamenroosters erin....



roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 03-06-2001 22:20 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

Een paar jaar geleden waren er nog wel hard rock agenda's. Daar stonden soms ook nog wel eens leuke dingetjes in. Helaas is die agenda drie jaar geleden verdwenen.

De lege agenda's zijn idd nog de beste. Laat je fantasie lopen!

[Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 03-06-2001 22:22]


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-06-2001 23:07 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik heb een hele mooie originele universiteits agenda van de Erasmus.... Mede mogelijk gemaakt door de Volkskrant......

Staan wel wat praktische advertenties in en adressen in ROterdam van eetcafeees enzo.. Bovendien is hij lekker klein, zodat hij in mijn heupzak past


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2001 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Agenda ??


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2001 17:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaah, dat ding dat je krijgt op school en waarin je zogegezegd alles moet "bijhouden"... meestal enorm lelijk qua layout, er staan tips in om te stoppen met roken, (dat ze zich GDVDMM eens met hun eigen zaken moeien) en redelijk overbodig,...
(Tis wel handig om je examenrooster in op te schrijven... )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2001 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Examenrooster ??


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2001 18:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's die tijd van het jaar dat je bijna niet naar school moet, en dat iedereen zo vreemd doet, zonder dat je er enig idee van hebt waarom


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 04-06-2001 20:02 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

dat is wel een idee, maar waar haal ik plaatjes vandaan, soms heb ik wel eens een blaadje, maar niet een die elke maand ofzo uitkomt...... weten jullie zoiets? En als ik moet gaan printen zijn de plaatjes niet echt mooi en goed.


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 04-06-2001 20:18 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2001 20:02 schreef lon het volgende:
dat is wel een idee, maar waar haal ik plaatjes vandaan, soms heb ik wel eens een blaadje, maar niet een die elke maand ofzo uitkomt...... weten jullie zoiets? En als ik moet gaan printen zijn de plaatjes niet echt mooi en goed.


euhm... in de betere boekhandel (dus geen stumpel-shit ofzo) heb je geloof ik altijd wel een blaadje met een of ander betere band die daar in rondspookt... om maar wat vaags te noemen: metalhammer...aardschok of rocksound ofzo... zijn wel allemaal duur...

ook leuk: koop voor 5 piek een weg gooi camera mét flits en fotografeer eventjes een paar boeiende dingen... en dan ook INPLAKKEN MAAR...


Ik vergiet als zeef hebben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2001 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weg gooi camera's .. dat is ook zo iets onzinnigs
Sta ik daar met 2 maten in de Ardennen .. ik denk "tada kodakmoment" Ik tover mijn wegwerpcamera tevoorschijn, en mik em zo ver mogelijk weg van de heuvel af, tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen foto ..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 04-06-2001 20:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ROTFLMAO


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-06-2001 22:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2001 20:35 schreef Jenje het volgende:
Weg gooi camera's .. dat is ook zo iets onzinnigs
Sta ik daar met 2 maten in de Ardennen .. ik denk "tada kodakmoment" Ik tover mijn wegwerpcamera tevoorschijn, en mik em zo ver mogelijk weg van de heuvel af, tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen foto ..



*GNIFFEL*


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 04-06-2001 22:42 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2001 20:35 schreef Jenje het volgende:
Weg gooi camera's .. dat is ook zo iets onzinnigs
Sta ik daar met 2 maten in de Ardennen .. ik denk "tada kodakmoment" Ik tover mijn wegwerpcamera tevoorschijn, en mik em zo ver mogelijk weg van de heuvel af, tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen foto ..


t'is wel een ouwe, maar ik moet er nog steeds om lachen


No regrets and no remorse...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2001 10:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het was geen grapje, maar een waar gebeurd verhaal. Kostte me godver wel 20 piek


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-06-2001 10:54 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Om weer even terug te keren op het topic: ik gebruik geen schoolagenda.....ik heb jaren de gratis universiteits- of hbo-agenda gebruikt, nu heb ik aganda die gewoon in januari begint De heksen-agenda om precies te zijn.....

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 05-06-2001 10:55]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Fire
Usericon van Fire
Posted 05-06-2001 23:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 5 juni 2001 10:07 schreef Jenje het volgende:
Het was geen grapje, maar een waar gebeurd verhaal. Kostte me godver wel 20 piek
Zo duur kunnen die wegwerp kastjes toch niet zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-06-2001 23:55]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2001 0:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wel met flits ...
van de kruidvat .. die zijn 17,50


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-06-2001 4:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Aangezien mijn schooljaren tot het verleden behoren (thank god, ik kon er niet tegen) heb ik gewoon een standaard agenda met inderdaad allerlei metal shit erin aangebracht, meeste spul gewoon uit de printer. Wordt inderdaad niet heel erg mooi, maar het is beter dan een agenda waarin ik dingen tegen kom die ik niet wil zien, dus het volstaat. Verder een beetje songteksten erin en wat gebral van vrienden... zo wordt een saaie agenda heel persoonlijk , en elk jaar weer vind ik het zonde dat zo'n ding geen drie jaar mee kan.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 06-06-2001 4:34]


Dead things grow from deep inside...


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 07-06-2001 17:57 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Waar koop je een heksen agenda???


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-06-2001 8:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2001 17:57 schreef lon het volgende:
Waar koop je een heksen agenda???
Gewoon bij de boekwinkel.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-06-2001 9:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik gebruik gewoon zo'n promo agenda van m'n vorige werkgever... Niet echt interessant dus Maarja hij doet wat 'ie moet doen: sec mijn afspraken bij houden, niet meer, niet minder.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-06-2001 9:25]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 08-06-2001 21:48 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

...had ik al aangegeven dat ik de topics hier steeds waardelozer vindt worden?


Heaven, once so proud, look as it comes down


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-06-2001 23:32 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 8 juni 2001 21:48 schreef VUIG het volgende:
...had ik al aangegeven dat ik de topics hier steeds waardelozer vindt worden?
Pot verwijt de ketel

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 08-06-2001 23:34]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen