![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik pakte het destijds zo aan: ik kaftte mijn agenda met een zwart blad en tekende het met witte en rode oostindische inkt vol.Mooie resultaten-je moet het maar eens proberen!! ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: LM, hou je overbuurvrouwen ff in toom!! ![]() |
|
hehe, will do! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Heeft iemand toevallig nog zijn/haar oude hardrock schoolagenda's van mid jaren 90? Ik ben op zoek naar een tekeing uit die agenda van magere heijn met de zeisgitaar. Als ik het me goed herinner stond de tekst; even iff I will be dead I am still going to bamg my head. Dit plaatje heeft grote emotionele waarde en ik ben het met mijn laatste verhuizing kwijt geraakt. Als iemand deze agenda nog heefr zou je dan alsjeblieft deze willen emailen naar izzylafayette@gmail.com ? Dit betekend echt heel erg veel! Alvast bedankt! Rock on Izzy ![]() |
|
Sorry ik had vroeger paardenagendas. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ik niet, daar kreeg ik altijd honger van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |