![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tsya kut, ik heb ook nog nooit een mooie -hoeft geeneens metal te zijn- agenda gezien...dus.... ik koop zo'n goedkoop ding, snij wat papiertje op maat...en tekenen/schildern maar.... vooral ook op de voorkant een kunstwerkje... maar ja... het is wel veel werk moet ik zeggen... dus, ik blijf op zoek... ![]() Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
Koop toch gewoon een lege agenda waar je zelf metal stuff in kan douwen. Heb ik ook. Moet zegge, m'n printer is leeg! ![]() ![]() |
|
Gratis agenda van onze Hogeschool... meteen alle tentamenroosters erin.... ![]() |
|
Een paar jaar geleden waren er nog wel hard rock agenda's. Daar stonden soms ook nog wel eens leuke dingetjes in. Helaas is die agenda drie jaar geleden verdwenen. ![]() De lege agenda's zijn idd nog de beste. Laat je fantasie lopen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 03-06-2001 22:22] My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... ![]() |
|
ik heb een hele mooie originele universiteits agenda van de Erasmus.... Mede mogelijk gemaakt door de Volkskrant...... Staan wel wat praktische advertenties in en adressen in ROterdam van eetcafeees enzo.. Bovendien is hij lekker klein, zodat hij in mijn heupzak past ![]() ![]() |
|
Agenda ?? ![]() |
|
Jaah, dat ding dat je krijgt op school en waarin je zogegezegd alles moet "bijhouden"... meestal enorm lelijk qua layout, er staan tips in om te stoppen met roken, (dat ze zich GDVDMM eens met hun eigen zaken moeien) en redelijk overbodig,... ![]() ![]() ![]() (Tis wel handig om je examenrooster in op te schrijven... ![]() ![]() |
|
Examenrooster ?? ![]() |
|
Da's die tijd van het jaar dat je bijna niet naar school moet, en dat iedereen zo vreemd doet, zonder dat je er enig idee van hebt waarom ![]() ![]() |
|
dat is wel een idee, maar waar haal ik plaatjes vandaan, soms heb ik wel eens een blaadje, maar niet een die elke maand ofzo uitkomt...... weten jullie zoiets? En als ik moet gaan printen zijn de plaatjes niet echt mooi en goed. ![]() |
|
quote: euhm... in de betere boekhandel (dus geen stumpel-shit ofzo) heb je geloof ik altijd wel een blaadje met een of ander betere band die daar in rondspookt... om maar wat vaags te noemen: metalhammer...aardschok of rocksound ofzo... zijn wel allemaal duur... ook leuk: koop voor 5 piek een weg gooi camera mét flits en fotografeer eventjes een paar boeiende dingen... en dan ook INPLAKKEN MAAR... ![]() Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
Weg gooi camera's .. dat is ook zo iets onzinnigs Sta ik daar met 2 maten in de Ardennen .. ik denk "tada kodakmoment" Ik tover mijn wegwerpcamera tevoorschijn, en mik em zo ver mogelijk weg van de heuvel af, tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen foto .. ![]() |
|
ROTFLMAO Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: t'is wel een ouwe, maar ik moet er nog steeds om lachen ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Het was geen grapje, maar een waar gebeurd verhaal. Kostte me godver wel 20 piek ![]() |
|
Om weer even terug te keren op het topic: ik gebruik geen schoolagenda.....ik heb jaren de gratis universiteits- of hbo-agenda gebruikt, nu heb ik aganda die gewoon in januari begint ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 05-06-2001 10:55] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:Zo duur kunnen die wegwerp kastjes toch niet zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-06-2001 23:55] ![]() |
|
wel met flits ... van de kruidvat .. die zijn 17,50 ![]() |
|
Aangezien mijn schooljaren tot het verleden behoren (thank god, ik kon er niet tegen) heb ik gewoon een standaard agenda met inderdaad allerlei metal shit erin aangebracht, meeste spul gewoon uit de printer. Wordt inderdaad niet heel erg mooi, maar het is beter dan een agenda waarin ik dingen tegen kom die ik niet wil zien, dus het volstaat. Verder een beetje songteksten erin en wat gebral van vrienden... zo wordt een saaie agenda heel persoonlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 06-06-2001 4:34] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Waar koop je een heksen agenda??? ![]() |
|
quote:Gewoon bij de boekwinkel..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
ik gebruik gewoon zo'n promo agenda van m'n vorige werkgever... Niet echt interessant dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-06-2001 9:25] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
...had ik al aangegeven dat ik de topics hier steeds waardelozer vindt worden? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote:Pot verwijt de ketel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 08-06-2001 23:34] ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |