|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tripsis .. volgens de beschrijving zou het meer naar ouder werk klinken, maar ken er verder weinig van behalve een nummer op een relapse verzamelaar |
|
Dat zou ik geen probleem vinden, dat meer naar ouder werk klinken... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Vind em erg vet, lekker bruut groovy en spacy .. |
|
Sounds good... *gaat op zoek* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: hey, wanneer zou die officieel uit moeten zijn?? Gave band, verheug me erop ze weer live te zien Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
5-8 En deze is officieel hoor niks downloaden |
|
quote: Van hun site geplukt: "Tripsis will be released in early October for the rest of the world and late August for Australia." Maar goed, heb hem inmiddels en ben er erg blij mee. Vette meuk! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Binnenkort zeker eens checken! Misschien schaf ik hem zaterdag nog wel aan, wanneer ik ze aan het werk zie op Extreme Aggression |
|
Ik vind de CD erg goed! Hij scoort zelfs een mooi cijfer op DPRP (prog rock review site) |
|
quote: Pak je zondag Alchemist ook mee in het Popfront? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
OOoeeeh net ff aangezet... Klinkt donders lekker!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: daar zeg je het, ik ben er gek van SYL hoor ik erin, maar toch een erg buzzend geluid sterk signature |
|
Ik merk dat ik "Tripsis" bijna dagelijks draai, en hij gaat mij nog steeds niet vervelen, heerlijk Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Die nieuwe is wel fijn. Hadden mensen dat niet even wat eerder kunnen melden?!? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Volgende keer ook eens Alchemist live aanschouwen, dan? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Doen!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik heb vandaag oa Alchemist - Organasm gekocht maar dat is zeker de kwakzalvende versie.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is er met deze band gebeurd? Ik draai vandaag weer eens 'Tripsis' en ik was vergeten hoe briljant dit is! Ik ben meestal niet zo van de positieve muziek maar dit vind ik echt te gek! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ze zijn gekapt. http://www.alchemist.com.au/ Laatste cd was toch al niet Alchemist waardig, maar kutje blijft 't wel. |
|
Damn dat wist ik niet, sinds wanneer? Heb ze in 2008 nog twe keer gezien. In de Dynamo mochten ze spelen tijdens Rusland - Nederland. Eerst kwam de wedstrijd, die verloren werd en daarna mocht Alchemist spelen voor 5 man ofzo. |
|
zonde, heb de band gevolgd vanaf de demo's. vond het altijd een heerlijke band. |
|
iemand nog die Organasm gekocht? signature |
|
Op de myspace wordt gesproken over een Ep die in 2010 moet verschijnen, gemixt door Devin Townsend. En op Metal-Archives is hun status gewoon nog "active". |
|
hmmm... is al gelekt dan? signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |