IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Toch nieuwe Alchemist-CD Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-08-2007 20:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ah, weer een nieuwe? Hoe heet ie?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2007 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tripsis .. volgens de beschrijving zou het meer naar ouder werk klinken, maar ken er verder weinig van behalve een nummer op een relapse verzamelaar

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-08-2007 20:32 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Dat zou ik geen probleem vinden, dat meer naar ouder werk klinken...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2007 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind em erg vet, lekker bruut groovy en spacy ..

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-08-2007 21:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Sounds good... *gaat op zoek*

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 10-08-2007 20:20 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 20:31 schreef Jenje het volgende:
Tripsis .. volgens de beschrijving zou het meer naar ouder werk klinken, maar ken er verder weinig van behalve een nummer op een relapse verzamelaar

hey, wanneer zou die officieel uit moeten zijn??

Gave band, verheug me erop ze weer live te zien

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2007 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

5-8

En deze is officieel hoor niks downloaden

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 10-10-2007 11:28 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 22:44 schreef Jenje het volgende:
5-8

En deze is officieel hoor niks downloaden

Van hun site geplukt:
"Tripsis will be released in early October for the rest of the world and late August for Australia."

Maar goed, heb hem inmiddels en ben er erg blij mee. Vette meuk!

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 10-10-2007 14:19 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Binnenkort zeker eens checken! Misschien schaf ik hem zaterdag nog wel aan, wanneer ik ze aan het werk zie op Extreme Aggression

aapmens
Ik heb gelijk.
Usericon van aapmens
Posted 11-10-2007 0:09 by aapmens Wijzig reactieProfiel van aapmensQuote dit berichthttp://www.myspace.com/aapmens

Ik vind de CD erg goed! Hij scoort zelfs een mooi cijfer op DPRP (prog rock review site)

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2007 7:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 oktober 2007 0:09 schreef aapmens het volgende:
Ik vind de CD erg goed! Hij scoort zelfs een mooi cijfer op DPRP (prog rock review site)

Pak je zondag Alchemist ook mee in het Popfront?

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 11-10-2007 10:19 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

OOoeeeh net ff aangezet...
Klinkt donders lekker!!

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2007 17:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 20:46 schreef Jenje het volgende:
Vind em erg vet, lekker bruut groovy en spacy ..

daar zeg je het, ik ben er gek van

SYL hoor ik erin, maar toch een erg buzzend geluid

sterk

signature

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 29-10-2007 18:26 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Ik merk dat ik "Tripsis" bijna dagelijks draai, en hij gaat mij nog steeds niet vervelen, heerlijk

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-11-2007 23:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die nieuwe is wel fijn.

Hadden mensen dat niet even wat eerder kunnen melden?!?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 07-11-2007 17:12 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2007 23:34 schreef M. het volgende:
Die nieuwe is wel fijn.

Hadden mensen dat niet even wat eerder kunnen melden?!?

Volgende keer ook eens Alchemist live aanschouwen, dan?

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-11-2007 15:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2007 17:12 schreef Pem het volgende:
Volgende keer ook eens Alchemist live aanschouwen, dan?

Doen!!!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2008 23:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb vandaag oa Alchemist - Organasm gekocht maar dat is zeker de kwakzalvende versie..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-08-2010 19:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat is er met deze band gebeurd? Ik draai vandaag weer eens 'Tripsis' en ik was vergeten hoe briljant dit is! Ik ben meestal niet zo van de positieve muziek maar dit vind ik echt te gek!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-08-2010 19:41 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ze zijn gekapt.

http://www.alchemist.com.au/

Laatste cd was toch al niet Alchemist waardig, maar kutje blijft 't wel.

number_17
Usericon van number_17
Posted 18-08-2010 20:04 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Damn dat wist ik niet, sinds wanneer?
Heb ze in 2008 nog twe keer gezien.

In de Dynamo mochten ze spelen tijdens Rusland - Nederland. Eerst kwam de wedstrijd, die verloren werd en daarna mocht Alchemist spelen voor 5 man ofzo.

faceless
Usericon van faceless
Posted 18-08-2010 20:04 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

zonde, heb de band gevolgd vanaf de demo's. vond het altijd een heerlijke band.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 0:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand nog die Organasm gekocht?

signature

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 16-10-2010 0:37 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Op de myspace wordt gesproken over een Ep die in 2010 moet verschijnen, gemixt door Devin Townsend.

En op Metal-Archives is hun status gewoon nog "active".

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... is al gelekt dan?

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com