IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Toch nieuwe Alchemist-CD Vorige pagina
faceless
Usericon van faceless
Posted 26-08-2012 23:50 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

al een paar dagen ana het luisteren naar the levitation hex, de nieuwe band van adam van alchemist, ook wat alarum leden spelen hier in mee, maar toch is het een zeer goede opvolger van alchemist, de uitermate herkenbare stem en het gitaarspel van adam maken het gewoon tot alchemist 2.0. komt hoog in mijn lijstje dit jaar !!

[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 26-08-2012 23:51]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-08-2012 0:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik luister 'm nu voor de tweede keer. En inderdaad het eerste dat bij mij te binnen schoot was "Alchemist v 2.0". Daar is natuurlijk helemaal niks mis mee.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-08-2012 13:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hola, bedankt voor de tip . Hoopte toch dat deze band op één of andere manier zou blijven verder bestaan.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Daops
Usericon van Daops
Posted 28-08-2012 9:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Voor de Alchemist liefhebber een prima opvolger. Zaterdag 6 oktober staan zowel The Levitation Hex als Alarum bij ons op ProgPower

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-08-2012 14:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En opnieuw bedankt voor de tip

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com