|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, maar toch even: :'). |
|
Hehe. Ik zou een vertaalbureau opzoeken. *pling* |
|
Doe eens even posten. Ik kan het grofweg wel vertalen denk ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
الكثير من الجمال ، يجب ان عمليات التخصيب وبذرة الصحراء قد رش حوال Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik gok erop dat dit Servisch is en niet Sloveens. Slovenen gebruiken latijnse letters. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Just curious Chel: zit je nog in NL of ben je weer naar Polen verkast? |
|
quote: Polen. Eindelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Good for you Ik heb momenteel wat landgenoten van je hier rondhuppelen om de toko te verbouwen |
|
quote: Thanks! http://qnh.pl/ Poolse klussers heersen. Je moet ze alleen af en toe wat pils geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Good busy! Vooral applicatie/dba/pm gericht zo te zien? Die pils komt goed hehe. Vanavond kookt mevrouw renYek voor ze hehe [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 10-02-2009 12:25] |
|
Applicatieontwikkeling is key. We zijn nu met een eigen SEPA product voor Euro betalingen bezig en verder nog procesoptimalisatie etc. Het begint nu lekker te draaien. Mensen zoeken is een uitdaging. En ze zijn bovendien fokking duur. Ik heb als promo bedacht dat ze allemaal in beemers gaan rijden. 118d. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ghehe, dat zal daar niet anders zijn dan hier. Ik ben zelf een echte infra man. Zit nu als technisch consultant bij 's lands grootste lampenfabriek. Die beamers zijn leuk ja, alleen geen lekkere gezinsauto's. Daarom rijdt ome renYek sinds kort een stationauto uit Tjeschie |
|
Ik heb mijn verbouwing ook door Polen laten doen. Ondanks dat ik wat dingen opnieuw aanpak (ik ben preciezer en snap mezelf beter), hebben ze erg goed werk geleverd!! Maar waar zit je ergens in Polen? Ik wil er ook nog een keer heen, zeker omdat ik Auschwitz nog eens wil bezoeken. |
|
quote: Ja. Ik moest voor een medewerker een uitzondering maken die had ook een gezinsauto nodig. De rest moest gewoon hun bek houden en lijden in een beamer. Infra is ook best hot hier. Ben met een partij in gesprek om mezelf op een aantal ministeries naar binnen te lullen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zit in Wroclaw. Werk overal, Warschau, Krakau, Gdansk. Zit eigenlijk veel in de auto en in vliegtuig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die moet het nu doen met een 3 serie combi? |
|
quote: Te duur. Mondeo station. Maar hij is dan ook onze topper dus het mag wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Stond ook op m'n lijstje maar de uitloop Octavia BE was dik 5 k goekoper. Met verhuizing/verbouwing op het oog vond ik die bijtellingbesparing wel de moeite waard. |
|
Wat ben ik blij dat ik geen bijtelling meer betaal. Ik rijd namelijk niet in een eigen leaseauto maar in een auto van het bestuur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Is dat in Polen niet belast of zijn het daar niet zo'n uitzuigers zoals hiero? |
|
quote: ok ik ga de boel even scannen! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Lijkt me super! (voor een jaartje of 2) |
|
Veel succes! Even voor de duidelijkheid, mijn naam is <b style="color:black;background-color:#ffff66">Paul</b> <b style="color:black;background-color:#a0ffff">Kreugel</b>, en de gast die mij aftuigde heet Rado Stankovic. Ben vooral erg benieuwd naar zijn verklaring. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 04-11-2009 0:05] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: NOrmaal is het belast maar anders. De wekrgever stelt vast wat de waarde van privegebruik is. Ik heb het voor de jongens op 100E/m vastgesteld. Met twee IB tarieven van 18% en 32% is dat ook nog best gunstig. Ik zit natuurlijk alleen in de 18% en betaal helemaal geen premies. YAY! edit: @flebbie. tis wel een beetje veel. Ik zal er vanaaf even naar kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-02-2009 14:43] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Beter geregeld hehe. Dit jaar wordt het 52% bijtellen voor mij |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |