|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja doe maar rustig aan, tis idd meer dan ik dacht. als je de grote lijnen er een beetje uit zou kunnen halen, zou super zijn Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Als je er geen vertrouwen in had, was je er niet aan begonnen dunkt me |
|
quote:Dat klopt. Het komt wel goed. Eigenlijk heb je hier gewoon veel meer mogelijkheden dan in NL. En dat vind ik OK. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sjeun! Och, als ex vuilnisman met alleen een middelbare school diploma heb ik de mogelijkheden tot nu wel gezocht/benut vind ik. |
|
quote: Jazeker! Ik heb ook op de Roteb gereden als bijbaan. haha. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het was tijdelijk mijn hoofdbaan hehe. Och, was op zich niet verkeerd, maar nu bevalt het me toch beter |
|
Dat lijkt me wel! Een Octavia van de zaak wint altijd van een DAF van de zaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Joh!? Over zo'n DAF wil je ook geen bijtelling betalen dan hehe |
|
quote: Kom in Maart wel een bakkie doen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Guten Scheisse, also! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wel kut voor je man, dat je daar zo in elkaar geslagen bent. Hoe kwam het??? en chelli: veel succes n Polen!!! |
|
quote: Vraag Killerds anders. Boeiender |
|
quote: misschien moet je je voortaan gewoon in Nederland in elkaar laten meppen |
|
quote: quote:Hoe weet jouw bedrijf dat ik nu thuis ben |
|
@flebbie: Het zijn twee docjes. Eentje is een verslag van wat er gebeurd is. Tweede is het vonnis. Die Yugo blijkt een mooi ventje te zijn die al eerder dingen op zijn kerfstok had. Hij bekent, zegt zich geen details te herinneren en betuigt spijt. In de vonnis staat dat hij voor jou twee maanden onvoorwardelijk kreeg, voor jouw duitse maat drie maanden en voor een derde persoon ook een paar maanden. Verder, en hier ben ik niet honderd procent zeker kreeg hij ook nog twee jaar voorwaardelijk OF een eerder voorwaardelijke straf van twee jaar woog mee in de huidige vonnis. Dit is het grofweg. De details heb ik ook niet want het blijft een andere taal en bovendien in juridisch jargon geschreven maar dit is volgens mij wat je wilde weten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hey thanx man! Die vuile Joeg kan een paar maandjes brommen dus Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: in auswitsch wonen? ik heb me laten vertellen dat weinig mensen dat vol hielden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:No prob. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hee Chelman weet jij wat het verschil in bouwvergunningen is met een plastic kas en een beglaasde kas, ik heb me laten vertellen dat het in Polen nogal een rare zooi is met die wetgeving. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Werkelijk geen idee. Ik zou gewoon met de lokale gemeente bellen. Bouwvergunningen worden in Polen op lokaal niveau geregeld en de praktijk kan verschillen per regio. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar meen je helemaal niks van je wil gewoon even lachen om mijn verhaal Maar dat mag hoor. We waren inde zomer met een autootje lekker door Europa aan het cruisen. Na een avondje flink zuipen in Piran (klein stadje aan zee) liepen we terug richting appartement. Suist er ineens flesje bier rakelings lang me kop. Wij draaien ons om staat daar een stel van dat opgeschoten Joegentuig tegenover ons. Mijn maat vraagt er aan de hand is (alsof dat nog niet duidelijk was ). Als antwoord krijgt ie meteen een paar flinke punches in zn gezicht. Daarna was ik aan de beurt. Resultaat: veel bloed, blauwe plekken en helaas ook een gebroken voet. Dat was dus einde vakantie... Gelukkig gebeurde het midden op straat en was de politie snel ter plekke en aan de hand van onze beschrijving konden ze die nacht nog gepakt worden. En nu is het dus brommen geblazen, dat zal ze leren Ik heb mezelf achteraf nog wel eens afgevraagd wat nou de aanleiding was. Ik weet nog dat we die avond bij een vage hoerentent binnen zijn geweest. Zaten daar allemaal van die oostbloksnolletjes op een rijtje heel doods voor zich uit te staren. Vraagt die maat van mij aan een of andere Joeg zo van: "Why are they so lazy?" Bleek die kerel de eigenaar van die tent te zijn Tijd om een ander stekkie te zoeken dus, daarna in een andere vage tent beland, de hele nacht continue geld op de bar smijten en keihard wiskey zuipen (kost toch geen drol daar). De mensen zijn daar niet zo rijk dus dat zal ook wel wat irritaties opgewekt kunnen hebben. Anyway, zodra we buiten komen is het goed mis... [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 10-02-2009 22:06] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ah okee, vandaar dat we er niets van begrepen en allemaal andere verhalen hoorden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ah, Piran Heb wel problemen gehad met Kroaten in de tijd dat er nog gevochten werd in Bosnië, die mensen waren echt helemaal geflipt. Slovenen zijn over het algemeen (net als Kroaten overigens) een erg vriendelijk volk. Boeiender |
|
quote: Absoluut Ik vond de mensen over het algemeen ontzettend vriendelijk daar, heel verschil met die arrogante Italianen waar we toen net vandaan kwamen. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |