|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de line up zover 15.00 Grindbashers 16.00 Dictated 17.00 Darkall Slaves 18.45 Sepiroth 19.50 Putrid Inbred 21.00 Murder Manifest www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leuke koninginnedagbesteding! Boeiender |
|
Euh, waarom staat Dictated niet op de poster eigenlijk? Boeiender |
|
mooi werk om braindead te openen! |
|
en mooi dat wij 'm weer dicht mogen doen zwaar goede besteding van Koninginnedag! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
medelijden met diegenen die rond etenstijd moeten spelen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dan staan er geen bands, als ik het schema zo zie? |
|
schema kan wel aangepast worden... grindbashers 15:17 uur tot 15:47 uur... |
|
quote: idd. Bij ons zat ook iedereen bij de shoarmaboer. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ten tijde van het posten van dit bericht zijn er nog geen reeds geplande dagbestedingen. dus wss bent ik hier aanwazig! Your mother ate my dog! |
|
Indien vrij van werk; aanwezig! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
mmm, photobucket heeft de afbeelding weer eens weggehaald... enfin... schiet alweer mooi op... |
|
misschien dat ik dit jaar wat meer mee krijg van Braindead maw waarschijnlijk aanwezig, mits mijn visite mee wil. Niet dat die veel te willen heeft, dan zeg ik wel gewoon dat festivals echt bij Koninginnedag horen Rebel without a sauce |
|
helpt 't wellicht als we een Koninginnedag grindcore song gaan maken? |
|
(niet dus?) 't schiet al mooi op richting de 30ste... |
|
Hoe laat is die gein eigenlijk afgelopen? Iets met de volgende dag ochtenddienst dus om half 5 opstaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gezien de programmering treedt de laatste band (ik denk dat 't de laatste is) om 21 uur op... dus, dat moet de dag erna wel lukken toch? |
|
laatste trap (van mij)... |
|
Morgen!! |
|
En de Murder Manifest al helemaal warm gedraaid op tour, dus dat wordt knallen morgen in Steenwijk! Zin an! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zo even thuus ant oefenen en bijna klaar voor morgen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Nog naar Doccie vanoamd? Boeiender |
|
neuh, ik fietste van t werk terug en er kwamen al die rarehouse geluiden me tegemoet, blijf lekker couchhangen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hehe, ben je morgen fitter dan ik! Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |