|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Verkocht! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Aangeboden: Dw 4000 Dubbele Pedaal Vorig jaar in kerstvakantie gekocht maar zelf maar een 6x keer meegespeeld. Was niet echt mijn ding. Wordt geleverd met mooie koffer waar nog extra vakjes bijzijn voor... 140 euro http://www.long-mcquade.com/files/889/lg_dw-4002.jpg |
|
quote: verkocht ! |
|
quote: Marcel, een 5 snarige bas kan jij toch helemaal niet bespelen met die knuistjes van jou? Boeiender |
|
Te koop: Jackson JS35 RR Is nauwelijks op gespeeld, nooit buitenshuis en is dus nog in nieuwstaat. Snaren zijn pasgeleden vervangen, maar sindsdien pas een enkele keer bespeeld. Mocht je geïnteresseerd zijn en een serieus bod klaar hebben liggen, mail dan naar Arasazi@hotmail.com. Vermeld in de titel even JS35 of iets dergelijk, bvd. De specificaties: Model Name: JS 35 RR Randy Rhoads" Model Number: BLU Series: JS Series Colors: Solid / Metallic Finish (503) Blue, (BLU) Body: Alder Neck: Bolt-On Maple Neck Dimensions: 1st Fret: .775, 12th Fret: .910 Tuning Machines: Locking Tuners Fingerboard: Rosewood No. of Frets: 24 Jumbo Frets Bridge Pickup: Jackson CVR2 Humbucking Pickup Middle Pickup: N/A Neck Pickup: Jackson CVR2 Humbucking Pickup Controls: Master Volume, Master Tone Bridge: Floyd Rose Licensed Pickup Switching: 3-Position Blade: Position 1. Bridge Pickup Position 2. Bridge and Neck Pickups Position 3. Neck Pickup Hardware: Chrome Strings: NPS, Gauges: .009, .011, .016, .024, .032, .042 Case: None Pickguard: None Scale Length: 25.5 Width at Nut: 1-11/16 --> Unique Features: Compound (12 to 14) Fingerboard Radius, Body Shape, MOTO Dot Position Inlays [Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 20-01-2010 13:14] "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
--> mail, al gaat het niet over je gitaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 12-03-2010 1:47] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2010 2:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aangeboden Mesa Boogie Dual Rectifier 100 watt 3 kanaals versie. De buizen zijn in december 2009 vervangen. Kleine beschadiging aan de tolex aan de voorkant, verder in goede staat (optisch en technisch). Komt met footswitch en hoes. Gaat weg i.v.m. aanschaf andere versterker. Overzicht nieuwe buizen pre-amp V1 = JJ ECC83S (high gain) V2 = JJ ECC83S (high gain) V3 = JJ ECC83S (high gain) V4 = JJ ECC83S (normaal) V5 = JJ ECC83S (balanced) poweramp outside = 2 x EH KT88 (6550) inside = 2 x Tung-sol KT66 rectifier tubes = 2 x JJ GZ34 Vraagprijs €1450,- mbrakert[at]gmail[punt]com http://link.marktplaats.nl/324736346 |
|
apokalypsis, een nieuwe symphonische metal sensatie uit Gouda zoekt een nieuwe frontman. Ben jij degene die dit nieuwe metalconcept op het podium kan laten stralen, ben jij degene die onze kracht, ons verhaal op het publiek overbrengt, ben jij degene die publiek laat headbangen? Luister onze demo ''Enter Armageddon'' op site, en je weet wat we zoeken! Wat verwachten van jouw: -Hoog en laag bereik, en er tussen in. )Voor de duidelijkheid, grunten is geen pre, daar hebben we onze solo gitarist voor.) -Je bent een showman, dus een goede conditie is makkelijk. Wat bieden wij jouw aan: -Allemaal eigen werk -Cd opname's eind 2010 -Optredens(uiteraard he) -oefenruimte in Reeuwijk(plug-unit) oefentijd: zondagmiddag van 12:00 t/m 15:00 -we vinden het niet erg als je eens in de twee weken komt oefenen. -heb je geen eigen auto? Dan komt een van ons je halen op Gouda CS. -wij beschikken allen over eigen gear, en in de oefenruimte ligt er een microfoon voor je klaar, en de PA spreekt voor zich. -vijf gezellige gasten die hard op zoek zijn naar hun nieuwe zanger waarmee ze naar de gigs bier kunnen drinken en kunnen lachen! -ook werken wij samen met de Groningse band ''Posthuman'' Heb je interesse, neem dan contact op met: Mattijs Frank(bassist) mattijs.frank@hccnet.nl onze site's www.apokalypsis.nl www.myspace.com/apokalypsisnl apokalypsis.hyves.nl [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
quote: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Wegens overcompleet, Engl 530 preamps te koop!! Zie onderstaande link; http://link.marktplaats.nl/333205994 |
|
ik zoek van gonkulator de cd on satans burial gruond,ik heb blackmetal cds om te ruilen |
|
quote: Doe hier maar. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2796232 |
|
I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Staat hier bij me thuis, en staat me in de weg. Wat de gek er voor geeft, kom met een bod en hij is wss voor jou "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
10 euro Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een kennis van mij heeft in de aanbieding: Mayones Setius Pro 6 Lizard Pickups Seymour Duncan Jazz & Jeff Beck Schaller Floyd ross Pro Hardcase EN DE: Mayones Setius GTM 6 GOLDTOP Pickups Seymour Duncan Jazz & Jeff Beck Hardcase Voor informatie Indy@live.nl |
|
Heb thuis nog een oud simpel basgitaar staan .. hondo geloof ik Iemand die er interesse in heeft? |
|
Geen hondo denk ik... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Moet thuis ff kijken, iig merk sjingslinger |
|
Dude... was mijn woordgrapje echt zo slecht? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja ... |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |