|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2010 19:41] |
|
Yo buurman, wil je de rockbag nog? En de exp.pedalen zijn verkocht nu.. ff ad ge-update; quote: |
|
Ok |
|
quote: Update: Rockbag ook verkocht. De rest : €275,- in één koop |
|
Wegens opheffing band, een heuse summersale! Mayones Setius 7 snaar. 1100 euro. Met seymour duncan elementen, coil tap, recessed tune o matic, gigbag. Perfecte afwerking. Agile Septor 725 7 snaar. 500 euro. Neckthrough, blauwe quilted maple top, coil tap. Schitterende en zeldzame gitaar. Incl. koffer. Laboga Mr. Hector buizenversterker. 900 euro. Speciale Snakeskin uitvoering. Heerlijke metalamp die het midden houd tussen een 5150 en een JCM800. Twee mastervolumes, 2 kanalen. Van sprankelend clean naar heftige distortion. Incl. footswitch voor kanalen en mastervolumes. Diverse pedalen: ISP Decimator noisegate. 90 euro Marshall Echohead delay. 30 euro Marshall Regenerator modulatie. 30 euro Korg DT-10 tuner. 50 euro Burkey Flatliner SIX voeding. 90 euro Alles uit te proberen in Arnhem. Graag contact opnemen via noctiis @ hotmail . com [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 21-06-2010 17:22] |
|
Jackson Kelly KBX Bass (Japan). Kleur: Translucent black. Aktieve electronica, 3-band EQ, Active/Passive switch, Seymour Duncan designed pickups, Badass bridge. Paar kleine beschadigingen maar instrument verkeert in zeer goede staat! Ophalen in Amsterdam. Vraagprijs: EUR 795,- |
|
Te koop aangeboden: Schecter Omen-7 Zo goed als nieuw. Slechts 4 maanden oud. Heb deze gitaar aangeschaft voor een Europese tour als backup gitaar. Uiteindelijk maar een handje vol keren gebruikt. Zeer geschikte backup gitaar of voor degenen die een eerste 7-snaar zoeken. Kwalitatief een zeer goede gitaar voor de prijsklasse. Basswood body Maple nek met rosewood fretboard Schecter tuners (goede stemvaste tuners) vaste brug en string-through body Schecter elementen nieuwprijs voor deze gitaar is 300 euro incl. straplocks 200 euro mail naar fake_koen@hotmail.com My friend, watch out for traitors... |
|
|
|
Ach, die nieuwe serie van Ibanez heeft er 8.... My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Waar vallen die gitaartjes te testen? |
|
Alles staat testklaar in Arnhem |
|
quote: veel te ver |
|
??? Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik weet bijna zeker dat ik wel eens verder heb moeten reizen voor een gitaar. Dat is iets waar je iets voor over moet hebben, lekker een dag uitje van maken Edit: Ah, je komt uit Belgie zie ik, dan kan ik het begrijpen [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 01-07-2010 12:11] |
|
quote:Ja, ik ben van Brugge, en daarbij komt nog eens dat ik die gitaren niet echt nodig heb. Ik heb al leuke gitaartjes genoeg, maar zoals je waarschijnlijk zelf ook al gemerkt hebt: er kan er altijd wel nog eentje bij |
|
quote: Mooie gitaartjes hoor!! |
|
Ja, vanuit Belgie is Arnhem inderdaad niet echt om de hoek, helaas! Maar toch, het aanbod staat, je bent altijd welkom om eens langs te komen, mocht je toevallig toch eens in NL zijn |
|
Gezocht: 1 Ddrum bassdrumtrigger, geen cheapo redshot. |
|
quote: Verkocht! My friend, watch out for traitors... |
|
Een maat verkoopt het volgende; Dus Marshall 1960-kast + Marshall stereo buizeneindtrap. Zal samen ergens tussen de 500 en 666eur moeten opleveren, goed bod/info > segersroy[at]hotmail[punt]com. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2010 20:21] |
|
wegens overstap naar losse ENGL top te koop de overbekende ENGL 530 Pre-amp in zeer goede staat, altijd in Rack gezeten. van sprankelend clean tot oorverdovende metal. Daarnaast zeer geschikt voor homerecording met gebruik van impulses. prijs is 350 euro inruil bespreekbaar verkocht [Dit bericht is gewijzigd door newbreed op 15-08-2010 20:11] |
|
|
|
Je drie-jaarlijkse-ik-stap-weer-over-op-een-ander-merk--en-flikker-alles-weer-de-deur-uit switch? |
|
quote: Jij snapt m! |
|
quote: lol... bij mij is de hele set nu ook de deur uit. De eindtrap al eerder verkocht. terug naar een losse (Engl) top :-) |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |