|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor een commercial zoeken wij een heavy metal fanaat (man) tussen de 18 en 40 met lang haar. Als je ook kan grunten is dat een pre! Het betreft een commercial voor de Cartracks dienst en zal op alle RTL zenders te zien zijn. De opnames duren 1 dag (8 uur). De vergoeding bedraagt 250 euro (incl reiskosten) voldoe je aan de bovenstaande kenmerken? reageer dan nu! mail je contactgegevens tezamen met een foto van jezelf naar lennart@mobitainment.nl [Dit bericht is gewijzigd door Productiion Company op 13-02-2009 11:50] |
|
Zo stigmatiserend mogelijlk,natuurlijk, dat houdt ons elitair She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Irritante wijsneuzen worden afgewezen |
|
Hoe lang denkt men de figurant in gebruikt te hebben voor die fooi? Met die tekst mag er wel een script of concept bij wil je iemand vinden die daar voor de lol aan mee wil doen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hehehe, true true quote: Dat vroeg ik niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoe discriminerend.. alsof alleen lang haar metal is!!! Only beards are for real.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Jouw hoofd doet camera's bibberen ... vandaar |
|
quote: Oewwwwww Jan.. Ik wordt geil als je zo naar me praat Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mmm, voor 250 euro inclusief reiskosten jezelf gigantisch voor lul laten zetten door 1 of andere marketingbedrijf... néé, dat zou ik dan nog liever gratis doen... (helaas... dreads...). |
|
Daar zijn toch castingbureau's voor? Of zijn die te duur ofzo. Nog 2 maanden en ik val niet meer in de doelgroep. Eindelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
miskien leuk voor die gast van katafalk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Succes met de operatie, zal nog wel een paar weken wennen worden met plassen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:*proest* |
|
Ik wil wel, bij deze dus. Fuck the world and fuck you |
|
ik ook, heb je en pruik? oja, ik ben BELG! signature |
|
quote: Jij mag niet, jij past niet op beeld. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Stom wijf, je kan me ook alleen maar pakken op mijn spek, he ? ga toch verder met lullen zuigen, dat doe je tenminste goed....of niet natuurlijk het heeft een reden dat al die gasten het niet met je uithouden he. Fuck the world and fuck you |
|
Mental, wanneer kom je nou eens naar Zwolle skatje? Boeiender |
|
quote:Dit jaar ben ik dat echt wel van plan hoor. ergens zeer binnekort maar eens doen dan.? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Deze maand ben ik elk weekend op pad om het metalevangelie te prekdiken.... Maar laat maar weten wanneer je kan. Boeiender |
|
quote:hehe, ik snap. komt goed. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dát bedoelde ik niet, STFU... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wil wel, ik mag graag voor lul staan. Foto komt eraan. Grunten kan ik niet, wel schreeuwen. spelfout weggehaald... |
|
quote: over twee maanden naar de kapper, goed man! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |