|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
mogguh es onlinene signature |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Vanavond zal er een teaser voor de nieuwe cd op youtube geplaatst worden! Boeiender |
|
quote: Haha, ik weet nog dat die lui ooit eens bleven crashen en een van de 4 lag te janken. Eerder die avond besloot de bassist tijdens het optreden maar in een hoekje te gaanspelen wegens probleempjes binnen de band. Lachen joh. Leuke lui. |
|
quote: klopt! |
|
quote: In het filmpje hierboven is te zien dat ze H*neken drinken dus dat is allemaal wel te verklaren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-04-2013 16:16] Boeiender |
|
Boeiender |
|
Geile chickies! =) |
|
Hebben die rukkers überhaupt wel tekst of gorgelen ze enkel met zoutzuur, de tering? :') |
|
quote: Anders zet jij Michael Jackson nog eens op, onder het genot van een ranja. Boeiender |
|
Michael Claxon? Flikker op man met de King of Flop. |
|
quote: Naja, jouw teder gestel kan niet veel hebben zo te lezen, dus dacht ik aan hem. Boeiender |
|
Mr. Neanderthaler heeft de kennis in pacht. :') Je kunt natuurlijk ook, tegen beter weten in, in de veronderstelling blijven dat je wel muziek kunt maken. |
|
quote: Inderdaad. quote: Sja, zeiken over onverstaanbare zang op een metalforum, goed bezig man. :') Boeiender |
|
Dit streeft anders in negatieve zin het fenomeen onverstaanbare teksten nog voorbij. Wel weer handig als je slecht bent in het onthouden van teksten natuurlijk. Geen hond die er erg in heeft. Maar goed, ieder zijn meug/meuk natuurlijk. |
|
jij moet gewoon eens een bitch zoeken (en vooral vinden en houden) d.e. I am mine own redeemer...! |
|
Want dat verandert mijn mening over deze herrie? |
|
...denk dat het je mening over het leven i.i.g. verandert... regelmatig kom je verzuurd over op dit forum... jammer. I am mine own redeemer...! |
|
Misschien scheelt er dan wel iets aan je inschattingsvermogen. |
|
Over het algemeen schat onze Herrie de mensen wel juist in hoor..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als je iedereen die over iets een andere mening heeft een zuurpruim noemt misschien wel. Wel een behoorlijk zure wereld dan trouwens. |
|
de wereld is zuur, d.e. je weet tog! I am mine own redeemer...! |
|
Volgens mij( ) is de wereld zo zuur als je 'm zelf maakt..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |