|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
I am mine own redeemer...! |
|
en ook Luxemburg is op de hoogte: http://www.disagreement.net/reviews/rectalsmegma_becomethebitch.html I am mine own redeemer...! |
|
de viespeuken zullen optreden op distorionfest! info: Www.distortionfest.nl en een 4.9/5 BAM! http://wp.livereviewer.com/2013/11/12/review-rectal-smegma-become-the-bitch-herrie-records-2013-out-now/ kan virusmelding geven, gewoon negeren! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 12-11-2013 18:44] I am mine own redeemer...! |
|
|
De mannen van Rectal Smegma zijn in een gulle bui en hebben een extra kerstgeschenk voor iedereen die een bestelling doet. Bij iedere smegmatische bestelling ontvang je 8 verschillende gratis stickers en een sexy poster! netjes signature |
|
Ja hmmm, coole shit. Ik wil alleen de stickers en de poster want shirt en cds heb ik al |
|
gewoon nog iets kopen (en weggeven) en de stickers en poster zelf houden! I am mine own redeemer...! |
|
Das ook een optie. Binnenkort maar even checken. |
|
|
quote: wie zal dat toch zijn geweest he, MR. N? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ik ontken alles. Boeiender |
|
Op de aankomende dag des heeres zal rectal smegma een nieuw nummer opnemen, getiteld "genophobia" en dit nummer zal worden gebruikt voor een nieuwe videoclip, welke 8 maart opgenomen gaat worden... het beloofd een heel lekker clipje te worden mensen! I am mine own redeemer...! |
|
Oh, live clippie vanuit de zig? Gein. |
|
Ik had hier dus de nieuwe video geplaatst, maar vanwege een tepel hier en daar moest de video vewijderd worden...... LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-03-2014 21:44] Boeiender |
|
Aangepaste versie hier te bewonderen: Boeiender |
|
Wow Gave clip mannen!!! Nummer is ook bruut! Die gasten blijven me verrassen [Dit bericht is gewijzigd door deadface op 14-04-2014 15:20] |
|
nog een verassing: in combinatie met rarach katus records en maximed records (beiden Tjechië) brengen we "becauwe we care" van rectal smegma uit op 12"lp. bestellingen voor nederland gaan via hri. zie voor meer info de website of facebook. I am mine own redeemer...! |
|
"because we care" lp vanaf zaterdag verkrijgbaar (ook op stonehenge). 12,50. icm met "because we care' cd 20 in totaal. indien per post: + 6.95 I am mine own redeemer...! |
|
New Video of "Double D Deathpunch" https://www.youtube.com/watch?v=5CRklm8tlS8 [Dit bericht is gewijzigd door Rectal Smegma op 19-06-2015 9:48] |
|
quote: Boeiender |
|
Thanks |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Rectal Smegma op 08-04-2016 10:23] |
|
Zijn hier nog mensen geïnteresseerd in dikke vrouwen aka GNORKEN ? Wij kweken deze tegenwoordig RECTAL SMEGMA "GNORK" Official Video 2016 (taken from "Gnork" Album) www.rectalsmegma.com |
|
Your dirty sweat My sweetest potion Your armpit swampy Little oceans Your flappy butthole A soggy cave I put in my parts And let them bathe Call me freaky, call me sick I like it sticky, I like it big (Fat!) I hate it skinny, I hate it flat I don't need mini, I like it fat People laughing about your size We can fuck them on your French fries When I break open your king size bra Your giant boobs are just wunderbar! Call me freaky, call me sick(Fat!) I like it sticky, I like it big I hate it skinny, I hate it flat(Fat!) I don’t need mini, I like it fat Every night, I have this dream I’m sliding down, a slippy stream Straight in your mouth, the smack is strong I eat your lips, your furry tongue You call me freaky, you call me sick (Fat!) I like you sticky, I like you big (Fat!) I hate you skinny, I hate you flat (Fat!) Don’t need you mini, I like you fat (Fat!) So call it crazy or call it fate Just with you I want to get laid But your holes are hard, so hard to find It doesn’t matter. I fuck you, fuck you from behind! signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |