|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 10 mei 2009 CRADLE OF FILTH MOONSPELL TURISAS + 1 Lucky, Rijssen Entree: 29 euro (vvk, vanaf woensdag 18-02) Deuren: 16.00 Aanvang: 16.30 Eind: 22.00 www.lucky.nl [Titel en line-up aangepast. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-02-2009 13:38] |
|
Goed bezig Ralph! quote:Gorgoroth en SepticFlesh? |
|
Moonspell, gaaf! Cradle of Filth, jammurrrs. Nog even afwachten wat de overige twee bands gaan worden, maar leuk! |
|
quote: Idd |
|
Aan de line up toegevoegd; TURISAS Komt dus nog 1 band bij. |
|
Septic Flesh zou wel cool zijn... |
|
WOW!! en dit is dan weer géén probleem ?dat cradle zomaar die 'sacred ground' van de lieve heer in Rijssen mag betreden....? die lui doen toch altijd zo moeilijk rondom Elsrock? ik vat die lui niet helemaal Your mother ate my dog! |
|
quote:Goed punt inderdaad... Zou misschien kunnen zijn omdat dit zich binnen afspeelt en de "duivelse" teksten dus niet, in tegenstelling tot tijdens Elsrock, zich middels de wind over het dorp kunnen verspreiden.. |
|
ja en dan raakt het hele dorp geinfecteerd... net als bij een ebola epidemie ofzow Your mother ate my dog! |
|
Moonspell is ook te vinden in Nijmegen op 11 juli. More info soon..... |
|
quote: |
|
quote: Dit vindt binnen plaats en niet in de openlucht. Het hele dorp hoeft er dus niet verplicht van mee te genieten. Een klein verschil, lijkt mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Haha, alsof heel RIjssen die uithoek waar Elsrock gehouden wordt wel kan horen... Boeiender |
|
haha, alsof het mij wat boeit wie wat wel of niet hoort. Anyways: Inmiddels een drietal tickets in huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hmmmm dit ziet er ook wel gezellig uit. iemand slaapplekkie over in Braboland? is toch in de buurt van Eindhoven of wat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Meer in de buurt van Deventer eigenlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
godsamme, dat schiet ook weer niet op dan! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nijmegen ligt dichterbij Eindhoven |
|
ja waar de fok ligt deventer dan weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ergens onder Zwolle, maar pin me er niet op vast hoor, ik ben wel blondt |
|
quote: Dicht bij Zutphen en Apeldoorn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zutphen! tha place to be |
|
Zijn de tickets ook bij de postkantoren en vvv,s te verkrijgen? Aangezien we geen paypal of wat dan ook hebben(dus e tickets gaan niet werken) , en we vanuit Rotterdam komen, en we er zeker wel bij willen zijn. More Evil0r Than Skelet0r |
|
De kaarten voor evenementen bij lucky zijn ook altijd bij alle primera winkels te koop. Die hebben jullie ook vast in de buurt. |
|
quote: Ja klopt, das mooi, dan gaat ik morgen ff tickets scoren. More Evil0r Than Skelet0r |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |