|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedendag. Ik ben net terug van het plunderen van de Primera en kan zeggen dat ik in het bezit ben van mijn tickets. Ik ben er dus te vinden, met aanhang. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Kom er maar in Greycloak. Bruce Banner |
|
Speelt Elexorien niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Overigens is de kans redelijk aanwezig dat ik hier wel bij ben - heb CoF nog niet eerder live gezien, en de nieuwste plaat is aan de heerschende kant. Bruce Banner |
|
quote: ben het hier mee eens, en turisas is altijd leuk. |
|
Wanneer mijnheer Nygård eens wat minder lult, en meer speelt, wordt het nog leuker. Bruce Banner |
|
quote: punt |
|
Dat is overigens een advies wat ik zelf ook zou moeten opvolgen. Bruce Banner |
|
Wat word die 4de band nou??? Elexorien zou wel lachen zijn trouwens. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Bruce Banner |
|
quote: Heeft ie last van het Dew Scented syndroom ofzo? Uitleg: heb Dew Scented een keer in de Baroeg gezien, en die zangert die liep meer halve lectures te houden dan dat er gespeeld werd. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Had je ze op Ragnarök moeten zien, ratelratelratel! Maar goed, de nummers die ze speelden beukten dan wel weer fijn, en een feestje was het zeker. Bruce Banner |
|
Hmmm... Is misschien wel een optie... Ben denk ik dan toch in de buurt; ivm moederdag; LOL! Eens kijken of ik broertjelief kan meeslepen! |
|
a.s. zondag (10 mei)dus: CRADLE OF FILTH MOONSPELL TURISAS DEAD SHAPE FIGURE Lucy, Rijssen. Tickets: 29 euro Aanvang: 16.30 Einde: 22.00 uur, voldoende treinmogelijkheden dus! Lucky heeft een complete snackbar. |
|
*schop* Vanmiddag dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat viel nog ontzettend mee vergeleken met Nijmegen een maandje ervoor. |
|
quote: Ik hoorde het toen al op het immer heerschende VB. Bruce Banner |
|
Ik ga ook straks. Ben benieuwd... een vriendin van me was vrijdag gegaan en toen stond meneertje Warlord te kotsen op het podium, 2 keer... |
|
quote: Ah Marcel ook aanwezig? |
|
quote: Barflord. Bruce Banner |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En, hoe was het? Vertel het eens aan de thuisblijvers. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Matige opkomst. Tot aan Moonspell allemaal goed te doen maar Cradle of Filth was voor mij, zoals gewoonlijk, live weer amper boeiend. Ik hoor die chaos liever thuis op cd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kwam gisteren halverwege het feest bij Turisas binnen. Iedereen helemaal leip en aan het hossen enzo. Niet mijn muziek, maar het was wel gezellig. Moonspell was erg goed. Prachtige sfeer weten ze altijd te creeren. Beetje kort optreden misschien. Cradle vond ik voor het eerst live goed. Stond ook nog eens helemaal vooraan op de verhoging. Was wel grappig. Dani zag er ook een stuk beter uit dan voorheen. Volgens mij is hij een paar kilo afgevallen. Geen pafferige kop meer enzo. the only pleasure is pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |