IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Falconer Volgende pagina
Suncross
Usericon van Suncross
Posted 13-08-2002 16:36 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Heersch!

1e cd vind ik beter dan de 2e, maar misschien is dat een kwestie van de 2e cd gewoon 1000x keer luisteren.

Wie heeft ze gezien op wacken? Ikke niet namelijk en ben wel benieuwd...


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 13-08-2002 16:39 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Falconer = BORING
te eentonig, dus te monotoon, weinig afwisselend, niet-kont-schoppend, etcetcetc


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2002 16:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Falconer heerscht. Alleen door dat die eikels van de organisatie hetnodig vonden om het schema doorelkaar te gooien omdat er een band uitviel stonden wij nog in de tent naar Hollenthon te luisteren


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 13-08-2002 16:42 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

nou ja smaken verschillen

Kent iemand het nummer "Royal Galley" of "Lord of the Blacksmiths"? Geniale nummers.



[Dit bericht is gewijzigd door Suncross op 13-08-2002 16:43]


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2002 16:43 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Oh god geen "Lord of teh Blacksmiths"... Bint raakt daar niet over uitgepraat!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-08-2002 16:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, hij heeft het zelfs aan mij laten horen, bwargh .


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-08-2002 16:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

LOL


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 13-08-2002 16:52 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

op de Elf Fantasy Fair hadden ze een soort van middeleeuwse smederij, waren ze met z'n 3en op een stuk metaal aan het slaan. Hebben ik en de Billster nog tot vermaak van de rest van het publiek dat nummer op lopen brullen.

Idd een erg gaaf nummer.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2002 17:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lord of the blacksmiths is wel leuk ja.
Falconer vind ik wel een goede band.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2002 17:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Falconer....Falconry....Slechtvalk.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-08-2002 12:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

joa wel aardig



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2002 12:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 17:23 schreef Slechtheid het volgende:
Falconer....Falconry....Slechtvalk.


Ik zeg maar zo: zeg dan niks man...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-08-2002 13:16 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

falconer heerst!
1ste cd is idd wat beter
lord of the blacksmiths
a quest for the crown
heresy in disguise
zijn mn favo's maar alle andere zijn ook beter,
op de 2de staan overigens ook wel goeie liedjes waar toch wel wat minder


My madness, my sadness


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 14-08-2002 16:54 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Falconer kickt erg harde aars...ze waren erg gaaf op wacken!
Vond de 2e cd eerst ook minder maar word later net zo cool



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-08-2002 15:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

nix... dit is geen metal meer


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 15-08-2002 18:35 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 13 augustus 2002 16:42 schreef Suncross het volgende:
nou ja smaken verschillen

Kent iemand het nummer "Royal Galley" of "Lord of the Blacksmiths"? Geniale nummers.


ooeeeeee jaaa heeeersch echt cool idd! In een ietwat verouderde Headache las ik dat ze onwijs zenuwachtig waren voor optredens, aahhhhh wat schattig


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-08-2002 18:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 15:43 schreef humanator het volgende:
nix... dit is geen metal meer
Weet je, dat vind ik eigenlijk ook. Niet dat alles per sé metal moet zijn (ik luister genoeg andere zooi) maar wat blije liedjes met blije refreintjes met metal te maken hebben, begrijp ik niet zo goed.

En ik hou toch zeker wel van Iron Maiden, Judas Priest en Angel Witch (en vast nog wel wat heavy metal die ik nu nog niet ken).

Maar ja, er zijn legioenen van die bands, en legioenen fans, en ze hebben allemaal lang haar en dragen zwarte kleren en houden ervan als de muziek LUID is, dus wat mij betreft noemen we het gewoon metal; maar het blijft me nog steeds een raadsel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2002 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hangt van jouw definitie van metal af ...

Ik ken het niet, maar die hele stroming vind ik bagger ..


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-08-2002 19:20 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik ben best liefhebber van de heavy metal stroming, maar bands als Falconer zijn de boybands van de metal... ze nemen alle melodieuze, blije riedeltjes van de bekende bands, hutselen dit door elkaar heen, en hoppa! weer een plaat! sappig detail dat de leden van Falconer ook in een "black" metal band zitten: Mithotyn genaamd, waar ze hetzelfde kunstje flikken, maar dan de "black" variant... om je voor dood te schamen


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2002 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe ach ja .. die heb je er ook bij zitten.
Ach, ik kan me er niet over opwinden, ik luister er gewoon niet naar.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-08-2002 19:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Well, 'opwinden' is een groot woord, maar ik vind het wel irritant dat dat soort bands zorgen voor een verdunning van metal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2002 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maak je niet zo druk man, luister er gewoon niet naar, laat anderen er wel naar luisteren.

Je maakt van metal een elitair iets zo en dat is volgens mij niet de bedoeling


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-08-2002 19:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 19:31 schreef Jenje het volgende:
Maak je niet zo druk man, luister er gewoon niet naar, laat anderen er wel naar luisteren.

Je maakt van metal een elitair iets zo en dat is volgens mij niet de bedoeling
No way, ik vind metal juist boven andere muzieksoorten uitsteken en verkies ik nog altijd bands die iets speciaals willen maken boven het zomaar random aanklooien. Daarom zal ik mij dus altijd tegen bands als de band waarover dit topic gaat uitspreken.

Maar ik zal ze niet met een glas in hun gezicht slaan, nee. En of mensen er wel of niet naar moeten luisteren, daar zeg ik ook niks over uiteraard.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2002 19:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. metal is erg toffe muziek.
Maar om het nou zo op te hemelen vind ik een beetje leven in een fantasiewereld


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-08-2002 20:38 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 15 augustus 2002 19:36 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. metal is erg toffe muziek.
Maar om het nou zo op te hemelen vind ik een beetje leven in een fantasiewereld
dude, metal=art... maar zulke wankbands als deze moeten worden uitgeroeid


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2002 0:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 19:20 schreef humanator het volgende:
ik ben best liefhebber van de heavy metal stroming, maar bands als Falconer zijn de boybands van de metal... ze nemen alle melodieuze, blije riedeltjes van de bekende bands, hutselen dit door elkaar heen, en hoppa! weer een plaat! sappig detail dat de leden van Falconer ook in een "black" metal band zitten: Mithotyn genaamd, waar ze hetzelfde kunstje flikken, maar dan de "black" variant... om je voor dood te schamen
Is ook geen blackmetal.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen