|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jenje is in da house ! |
|
quote:Jenje is ALTIJD in Atak... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nietus Ik ben nu thuis |
|
quote:En je vertrekt hoe laat naar Atak? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Donderdag om 19:30 |
|
Ik en de 'TUINFEEST' doegroep zullen aanwezig zijn Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
mmm dat zou opzich wel een reden kunnen zijn om weer ff af te reizen naar Enschede |
|
quote: Doegroepen zijn untrue Ik zal de protier verwittigen ... |
|
quote: Mooi. Kunnen jullie ook mooi allemaal lid gaan worden van onze geweldige vereniging. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: Doegroepen zijn helaas verplicht ... en ik kom er toch wel in Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De volgorde is geloof ik van beneden naar boven zoals het op de flyer staat. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
heb je een website van Chain? ben benieuwd, nu ik toch in Enschede woon Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Concert is nu dus bezig. M'n vriendin werd een beetje ziekjes en daar zit ik nu. In Rotterdam. Life's all about priorities laten we maar zeggen. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
klote ben net terug uit zuid frankrijk had er wel graag heen gewild. |
|
ben net trug vals gemist punk dus Chain was relax Hills heerscte @! Extreem is altijd goed .. halverwege weggegaan vanwerge dornkenschap/werken |
|
Ben ook net terug... chain speelde goed deze band had ik nog niet eerder gezien. en verder, tja... Hills heerschte extreem zullen we maar zeggen.. want ze waren beiden erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 16-08-2002 0:32] |
|
heb alleen Hills of Eternity en Extreem Exzeem gezien. Hills was een stuk beter geworden vergeleken met de vorige keren dat ik ze gezien heb. Fijn concert! EE was als vanouds weer lekker bruut bezig. Ook was er een eveneens brute pit, maar het was nogal warm binnen en dus na enkele minuten in de pit brak het zweet me van alle kanten uit waarna ik er geen zin meer in had. voor de rest maar een beetje gaan headbangen. Geslaagde avond!! |
|
Meerdere nieuwe leden voor de EHBO (Waaronder ik) ... dus het was wel een geslaagde avond. Vals gemist. Chain's Metallica covers waren wel OK. Hills of Eternity roeleerde wel, hoewel het geluid niet optimaal was. EE was brute herrie... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ons geluid is NOOIT optimaal...grumble maar gelukkig zijn we nu bezig met iemand die misschien vaste geluidsman word |
|
Ja... donderdag was cool... We hebben nog nooit zo slecht gespeeld volgens mij, maar de sfeer zat er prima in Unaware of the uselessness of life, I go on... |
|
quote:Ik heb jullie nooit beter zien spelen Maar ik had jullie alleen op de metal battle zien spelen verder. |
|
Ach ja, we zien het allemaal anders... de show en de sfeer in Atak was gaaf, maar we hebben nog nooit zoveel fouten gemaakt tijdens een optreden... Unaware of the uselessness of life, I go on... |
|
quote: Oh, dus daaaaaarom klonk het zo vet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Alleen jammer van die zanger he .. dat ie zijn bloes niet uit deed .. nog zo hard om geroepen |
|
quote: Ik hoop dat je bedoelde: " Alleen jammer van die zangeres he .. dat ze haar bloes niet uit deed .. nog zo hard om geroepen " Anders vind ik je maar een vies mannetje Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |