|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hemel bestaat niet. Hell = mijn slaapkamer, hoewel mijn moeder dat ook wel een bestempeld als slagveld. |
|
hemel is bullshit hell dat is als je zelfmoordpoging mislukt. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: christenen: hemel is daar waar je het goed hebt hel: daar heb je het niet zo leuk. persoonlijk geloof ik hier niet in, maar dankzij dit wel veel leuke films op de markt |
|
Wat een loos topic. Er bestaat alleen maar vlees en bloed, en een onverschillig universum tegen hetwelk onze irrelevante discussietjes zich afspelen. |
|
Hemel & hel (1 l !!!!!) zijn allebei een verzinsel van de christenen ergo: bullshit |
|
ik geloof niet in de hemel en ook niet in de hel |
|
heaven and hell is wel een goed album trouwens |
|
Ik geloof wel in een hiernamaals, maar vind niet dat dat perse hemel en hel moet zijn...gewoon een andere planeet of iets dergelijks...kweet eigeniljk niet heb er nooit geprobeerd een voorstelling van te maken...Ik heb wel eens gedroomt dat als je dood was je dan constant de goede herinneringen uit je leven bleef herhalen of iets dergelijks...maar ik zou het echt niet weten...ik heb zelfs ooit gedacht dat je na je dood terecht kwam waar je gedacht had in terecht te komen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wat een debiel topic |
|
oke nu ken ik iemand die in energie geloofd. wat denken jullie dat er met jullie energie gebeurd nadat je doodgaat? (waar heen, te zien als hemel? ) of houd deze energie simpelweg op te bestaan als je hersens sterven. |
|
[quote]Op 13 augustus 2002 19:21 schreef Koffies Kip het volgende: wat een debiel topic nee is niet waar, zelf denk ik dat de visie op hemel en hell door de eeuwen heen erg veranderd is zelf denk ik niet dat er een hemel en een hell bestaat maar de betekenis van die worden is voor ieder mens verschillend |
|
quote: vertel eens hoe jij het ziet dan....... je hebt immers het topic gestart |
|
Als iemand zegt dat een hemel en hel bestaan, dan is ie christen Christen --> OVENS |
|
quote: Een muzikale representatie van het concept 'hel' heeft trouwens muzikaal gezien wel enige vermakelijkheid. Maar da's het enige moment dat ik me ermee bezighoud. |
|
quote: Pizza --> OVENS! |
|
Broodje kaas --> Ovens !! Jum Jum ! Ok kom maar Asherah ... |
|
LEKKER !! |
|
Reageer ff serieus a.u.b. |
|
hemel en hel zijn niet compleet door de christenen verzonnen, in de oudheid waren er ook al ideeen over, alleen heeft het christendom die ideen wat uitgebreid. ik geloof er niet in, ik wil harde bewijzen als het om zoiets gaat, en die kunnen ze nooit ze nooit geven |
|
hemel en hel bestaan voor mij niet. Net zoiets stoms vinnik je "ziel" dat bestaat ook niet. Je lichaam is niets meer dan moleculen en de hersenen/gedachten niets meer dan kleine stoompjes. Het werkt het zelfde als de wasmachine: geen stroom is niet draaien. Lichaam: geen stroom is lichtje uit, finito |
|
dankzij hemel en hell, veeeeeeeeeeel metal whoehahaha. |
|
Ff serieus....... Leven is een grote leerproces voor iets groters waar we het bestaan niet vanaf weten omdat we nog niet dood zijn.......... En ik vind het LEVEN al HEL genoeg |
|
maar even sereneus, alle vikingen black metal dudes en dudettes. de noren en hun midgard dan. niet veel meer dan een ander soortige hemel en hel verhaaltje. walhalla enzo |
|
|
|
quote:Heh? Wat een onzin. De heidense blik op de dingen is er één van eeuwige terugkeer; alles gebeurt uiteindelijk opnieuw. De hemel is 'voor altijd'. Voor de heidenen was het Leven ook belangrijk, het idee van een hemel legt het accent compleet daarop. Dit blijkt al uit de uitdrukking 'het tijdelijke met het eeuwige verwisselen'. In Walhalla kom je trouwens alleen als je een waardige dood op het slagveld sterft. In de hemel kom je als je jezus zijn kloppende lid in je anus hebt gehad, metaforisch gesproken. Bovendien is vrij veel (in de Edda al) gekleurd door monniken die de boel hebben vertaald dan wel opgeschreven. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |