|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ach .. vooruit Christenen & Jooden & Moslims -->>> OVENS !! |
|
hier ben ik het nou ook weer niet helemaal mee eens: KORTZICHTIGEN --> OVENS & WORSE FUNDAMENTALISTEN --> OVENS & MUCH WORSE hear no evil see no evil lay no evil down on me... YOU'RE GONNA BURN IN HELL!!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Volledig mee akkoord, dat zou pas een hel zijn! |
|
quote:Maar als ze in Ragnarock ten strijden gaan kunnen ze ook sterven! Dus dan is het degelijk ten einde en heel veel goden sterven ook. *btw volgens een thorist is Ragnarock bedacht door de christenen, zodat ze het konden afsluiten. Nog over de hel als er een hel zou zijn, dan zou denk ik haast iedereen naar de hel gaan. Wie scheld er tegenwoordig niet zijn ouders uit, steelt iets etc. |
|
quote:Dat lukt me toch niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Tegenwordig??? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: doet u die mij ook maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hemel = Friet sate, Bier en mooie vrouwen Hel = de rest |
|
Voilà.Gewoon een verzinsel om de mensen bang te maken #Everybody's trying to get to the bar the name of the bar the bar is called heaven [...] There's a party everyone's there and everyone will leave at exactly the same time [...] It's so hard to imagine When nothing at all Could be this much exciting Could be this much fun# (David Byrne's visie van de hemel en meteen ook de mijne) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: dan is het voor alle vrouwen maar te hopen dat ze lesbisch zijn! |
|
Owww, hemel = Henkka uiteraard Edit: toch maar geen foto. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-08-2002 21:52] |
|
Waar het hart van vol is- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
stroomt de mond van over No meat is sweater |
|
quote:Maak je ook nog zinnige posts. |
|
Ik denk niet dat iemand hier nog iets zinnigs aan toe te voegen heeft,..... Als ik dood ben zie ik wel waar ik aanbeland... (Als ik maar geen rijstpap met gouden lepeltjes moet eten ) true disco chick |
|
Tja,.................... eerst maar eens zien dat ik ooit van mijn leven gelovig word [refo mode] Mijn leven op aarde is een HELL !!! Dus als ik dood ga kan ik eigenlijk alleen nog maar naar de HEMEL. [/refo mode] [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-08-2002 12:47] Wiegen Meister ! |
|
quote:Dat van Joe Jackson? Touché, pussycat! |
|
quote: Je kan wel zien dat je er goed over nadenkt |
|
[quote]Op 13 augustus 2002 21:19 schreef wladimir het volgende: *btw volgens een thorist is Ragnarock bedacht door de christenen, zodat ze het konden afsluiten. quote] Ragnarock bedacht door een christen? Snorri weer? Ik kan daar niet helemaal mee uit de voeten, volgens mij was het voor de germanen zelf gewoon een onvermijdelijk punt in hun mythen. |
|
test you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:Je strijkt weer eens over je hart. |
|
Waarom moet er op een metal forum altijd over een geloof ge-ouwehoert worden ? Erg opvallend vind ik het altijd, maarja het is misschien omdat we er zo 'tegen' zijn ? Ach ja ik houd mn mond maar verder in dit topic Ik, Wil Schuurman |
|
Als de hemel toch vol is van bier en metal, waarom maken ze er dan geen voor ons op aarde? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Ken je dan geen metalcafé's? Daar is toch bier en metal? Of optredens? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |