IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Prince Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een reden om een topic over prince te openen? Die zijn er legio, maar ik wil het nu even over de 3 voorproefjes hebben die de man op het net heeft gezet (prince iets op het net zetten, dat is eigenlijk al bizar, hehe) van zijn aankomende 3 cd's.

Prince zal komend jaar 3 nieuwe cd's uitbrengen. 'MPLSound', 'Lotus flower' en 'Elixir' zullen buiten de platenmaatschappijen om uitgebracht worden.

Vorige maand liet Prince al enkele nummers van 'Lotus flower' horen op een Amerikaanse radiozender. De plaat moet een echt gitaaralbum worden. Met 'MPLSound' keert de zanger terug naar de dagen van zijn hit 'When doves cry' uit 1984. De plaat bevat meer elektronische en experimentele popnummers. Wanneer de drie albums in de winkel liggen, is nog onbekend. (Bron: Trouw)

En:

Fans van Prince mogen dit jaar maar liefst drie nieuwe platen verwachten van de levende poplegende. De 50-jarige popster werkt aan de cd's 'MPLSound', 'Lotus flower' en 'Elixir'. Het laatste album is de debuutplaat van Prince's protegee Bria Valente, waarvoor hij de productie en de gitaarpartijen verzorgt.


Voor geen van de platen werkt Prince samen met een platenmaatschappij. Hij is momenteel in onderhandeling met 'een grote winkelketen', zo zegt de artiest in de Los Angeles Times. Ook wil hij de albums aanbieden via internet. Prince staat bekend om de onconventionele distributie van zijn muziek. Zo werd zijn vorige album, 'Planet earth' uit 2007, aanvankelijk gratis verspreid door de Britse krant The Mail on Sunday.

Vorige maand liet Prince al enkele nummers van 'Lotus flower' horen op een Amerikaanse radiozender. De plaat moet een echt gitaaralbum worden. Met 'MPLSound' keert de zanger terug naar de dagen van zijn hit 'When doves cry' uit 1984. De plaat bevat meer elektronische en experimentele popnummers. Wanneer de drie albums in de winkel liggen, is nog onbekend.

Prince ziet in Valente een nieuwe soulster. "We hadden geen zin meer om te wachten tot Sade met een nieuw album komt", zegt hij over zijn ontdekking. Via zijn nieuwe website MPLSound heeft de artiest al een nummer van Valente vrijgegeven, 'Here eye come'.


Check de tapes linksonderin de site.

http://www.lotusflow3r.com/

Damn, vooral dat colonized minds. Wat een gitaargeweld. Dat nummer heeft dezelfde feeling als 1983 (a merman I should turn to be) van Jimi Hendrix's electric ladyland.

Psycho Pippi is al fan sinds 1984. Ikzelf vanaf purple rain, maar sign o' the times is toch wel mijn favoriet.


[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-02-2009 22:19]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-02-2009 22:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, lekker!



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*zucht*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-02-2009 22:15 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2009 22:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
*zucht*


Wees nou eerlijk.. écht verbaasd ben je niet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, het zal hier ook eens een keer serieus gaan over andere muziek dan metal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-02-2009 22:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Gebeurt toch nog regelmatig ?

Zal die shizzle eens luisteren morgen, benieuwd wat de ouwe knakker bezighoudt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-02-2009 22:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik dacht dat hij Tafkap heette? Of The Symbol? Of is het nu weer Prince?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2009 22:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

"When doves cry" vind ik zijn beste nummer. Echter, na "Sign o'the times" ofzo vind ik zijn muziek flink bergafwaarts gegaan. Alsof hij sinds zijn "bekeering" tot de Jehova's de ware geest als muzikant is kwijt geraakt. Veel gefreak en geneuzel. Dus ja, het zou goed kunnen dat hij steeds meer Hendrix-invloeden in zijn muziek krijgt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-02-2009 22:20 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2009 22:19 schreef Mark het volgende:
Ik dacht dat hij Tafkap heette? Of The Symbol? Of is het nu weer Prince?


Het is al een tijdje weer gewoon Prince, hoor.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tis alweer een heel tijdje prince, ja. Je loopt maar 10 jaar achter.

"Op 31 december 1999 liep mijn contract met Warner-Chappell af, waardoor de naam 'Prince' die me bij mijn geboorte gegeven werd, verlost werd van beperkingen op lange termijn. Ik zal nu mijn oude artiestennaam gebruiken, in plaats van het symbool dat ik aannam om mezelf te bevrijden van ongewenste relaties."


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-02-2009 22:26 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beste nummer van Prince vind ik Computer Blue, beste album Purple Rain, gevolgd door Sign 'O' The Times en Dirty Mind.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 februari 2009 22:20 schreef bastianus het volgende:
Alsof hij sinds zijn "bekeering" tot de Jehova's de ware geest als muzikant is kwijt geraakt. Veel gefreak en geneuzel. Dus ja, het zou goed kunnen dat hij steeds meer Hendrix-invloeden in zijn muziek krijgt.


Hahaha, daar gaan we weer. Die invloeden heeft hij werkelijk al jaren en jaren. Zijn gitaarspel heeft grote overeenkomsten met hendrix. Al jaren en jaren. Hij heeft ook wel eens wat gecoverred van hendrix, red house werd purple house.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2009 22:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Overigens is Prince naar mijn mening de minste van de grote drie. Michael Jacksons "Thriller" is een zelden geëvenaard steengoed album, Madonna's "Ray of light" behoort tot mijn favoriete albums aller tijden, maar op de albums van Prince vind ik toch altijd een hoop "vulling" (gebrek aan inspiratie?) staan. Zelfs op "Purple rain", b.v. "take me with u" of "Computer blue".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2009 22:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Prince! Altijd leuk!

When Doves Cry is ook bij mij nog steeds favoriet. Daarnaast Sign O' The Times, Let's Go Crazy en I Would Die 4 U.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-02-2009 22:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

@ bastianus: Dat is ook een mening, zie lionhearts post.



[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-02-2009 22:33]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-02-2009 22:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2009 22:28 schreef bastianus het volgende:
Overigens is Prince naar mijn mening de minste van de grote drie. Michael Jacksons "Thriller" is een zelden geëvenaard steengoed album, Madonna's "Ray of light" behoort tot mijn favoriete albums aller tijden, maar op de albums van Prince vind ik toch altijd een hoop "vulling" (gebrek aan inspiratie?) staan. Zelfs op "Purple rain", b.v. "take me with u" of "Computer blue".


Ik vind het oudere werk van Madonna toch een stuk leuker. Voor de rest ben ik het wel met je eens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2009 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2009 22:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ bastianus: Dat is ook een mening, zie lionhearts post.



Ik zag het net ja, grappig! Waarschijnlijk omdat het een vrij apart nummer is, je vind het w.s. geweldig of helemaal niks. Da's dan wel weer een goed teken, betekent dat het je wel raakt.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-02-2009 22:38]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-02-2009 22:40 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ik heb teveel favoriete nummers om op te noemen. Maar als ik er dan toch een paar mag noemen....

*LaLaLaaHeHeHee
*She always in my hair
*I wonder U
*Condition of the heart
*Temptation
*The question of U
*Another lonely christmas
*Sometimes it snows in April
*Forever in my life

En dan nog tig! (En het lijstje is in willekeurige volgorde.)



[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 24-02-2009 22:47]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 16:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Hoe kan men zo cool mogelijk een gitaar weggooien? Nou, zo dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-05-2009 18:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

waarom staat er niks op youtube van Prince?



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 20:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Omdat hij dat niet wil hebben, heb ik wel eens ergens gelezen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 20:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oei, deze wel gevonden. Gaaf, die stukjes "wild thing" erin.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-05-2009 20:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die kerel speelt wel lekker zeg

Wat is er eigenlijk geworden van zijn vrouwelijke equivalent: Princess?


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2009 21:00]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 21:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mario heeft haar gered in het kasteel.


Maar serieus, daar heb ik nog nooit van gehoord!

Ow, ik hoor net dat mijn eega er 2 singeltjes van heeft. Maar zij heeft ook geen idee hoe of wat.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-05-2009 21:00]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-05-2009 21:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 20:56 schreef Mutilator het volgende:
Wat is er eignelijk geworden van zijn vrouwelijke equivalent: Princess?



Ze zijn samengesmolten teneinde een nog hoger gay-gehalte te bekomen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2009 21:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, prince en gay? Die ouwe geilneef? Ik dacht het niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen