|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vannacht in de Melkweg voor de liefhebbers: http://melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=219610&disciplineid=muziek&agendaitemid=219606 vvk om 23:00 uur, prijs nnb, maar zal wel duur zijn. [Dit bericht is gewijzigd door hazelnootpasta op 24-07-2011 21:33] |
|
|
|
quote: Voor weinig zou ik ook niet gaan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Haha, nee dat gaat over "Prins". Maar blijkbaar spelen ze er allebei vanavond. |
|
quote: Gaat stilletjes in een hoekje zitten..........".. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Misschien het voorprogramma. |
|
Kaartjes 100 euro cash only en dit is een foto van de rij http://schlijper.nl/110724-50-melkweg.photo |
|
Vanavond speelt ie weer hoor ik net van Jan de Hoop Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die pauzes in t slot waren overbodig, haalde de vaart eruit. Voor de rest een geweldige show!!! |
|
Pauzes sucken, ja. Ik las ook al zoiets ergens. Hier een youtubeje, zolang hij on-line is. HD filmpje, ziet er gaaf uit, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Prince als eindbaas: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kwam me al zo bekend voor. Maar idd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geef niet, geniaal genoeg voor een repost, lijkt me zo. En niet alleen het gooien aan het einde natuurlijk maar hij heerst daar de rest van het gezelschap met z'n ogen dicht van het podium en dat zijn bepaald niet de minste. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Juistem. Mooi dat hij in dat dwdd gedoe weer terug in de lijst van muzikanten werd geplaatst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar dat gooien van die gitaar is wel echt. En dan met name hoe 'ie daarna nonchalant wegloopt. Wat een held. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Prince kraakt Maroon 5's cover van Kiss af LOS ANGELES - Prince vindt het maar niets dat Maroon 5 zijn jaren tachtig-hit Kiss heeft gecoverd. De nieuwe versie voegt naar zijn mening niets toe, zegt de artiest in een interview met het tijdschrift Billboard, waar muziekwebsite NME over schrijft. "Ik speel ook wel eens een nummer van een ander tijdens concerten en daar betaal ik die andere artiesten dan voor, maar ik neem die nummers niet op om ze te verkopen", aldus Prince. "Waarom zouden we naar nog een cover moeten luisteren van een lied dat iemand anders eerder heeft gemaakt? Bij kunst draait het om het creëren van een nieuwe basis, niet om gewoon iets bovenop bestaande dingen te leggen." Maroon 5's versie van Kiss staat op hun laatste album Overexposed. Door: BuzzE / Nu.nl En gelijk heeft ie. Verder is M5 voor wat ik me er van kan herinneren per definitie al een zaadband. |
|
Dat hij het slecht vindt, wil ik gerust begrijpen. Maar dat hij hoeft te zeiken over het uitbrengen (en op plaat zetten) van covers, vind ik gewoon triestig. Maroon 5 is even triestig, maar dat terzijde. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mwah, wel als je nummers zo verkracht worden. |
|
Klopt, maar dit is bullshit: quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Volledig 100% gelijk. Prince is een held. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, covers opnemen is gewoon in 99,9% van de gevallen overbodig wegens niets toevoegen. Net als remixen trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwe nummer ook al gehoord, screw driver? Lekker rocken. Weer een nieuwe band, blijkbaar. Vrouwen. Het zal ook niet, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |