|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En eens checken hoe GD met Susan klinkt, misschien weer wat bruter |
|
quote: geeft niet, ik ook niet, ben dan druk aan het verven in mn nieuwe kamer Rebel without a sauce |
|
Dames en Heren in het topic is wel bekend wat er 's avonds te doen maar er staat maar weinig over de middag. Bij deze wat extra informatie over de middag: De middag begint om half 2 met de band Divine Sins. Om half 2 is gelijk ook de opening van de markt, de Biergarten en alle overige activiteiten. Na Divine Sins kun je genieten van een clinic van Arien van Weesenbeek. Na de clinic van Arien van Weesenbeek zal de Hilversumse band For Vengeance optreden. Na for Vengeance is het de beurt aan Marcel Coenen, om een clinic te geven. Afsluiter van de middag zal de band Mirdyn zijn. Na Mirdyn hoef je zeker niet naar huis, of naar de lokale snackbar want er is ook catering aanwezig, dus er is genoeg te doen om de tijd tussen de middag en het avondprogramma te vullen [Dit bericht is gewijzigd door htheripper op 26-03-2009 22:36] www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Koenen ?? Wie is dat ? Ik ken wel Marcel Coenen |
|
quote: Jij was de 2de keus, Koenen is beter maar kon niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
LOL hehehe Morgen dus ! |
|
quote: Tot morgen... dan mag je me neerschieten. Neem jij je waterpistool mee, of moet ik hem meenemen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehe, ik zal wel een rietje meenemen en dan mijn rum-cola over je heen spuiten See ya tomorrow ! |
|
Zin an! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ook maar aanwezig. |
|
Ik ben er ook bij |
|
Wss toch nog aanwezig, benieuwd naar god dethroned. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Prima maar dan moet ik even een spoedcursus Nuendo |
|
Yeah dat was het plan ook. Als dat loopt, dan kan ik heidevolk nog even uit de brand helpen. De takes zullen er toch wel niet beter op worden als ik er bij ben Beter... Lekker incrowd dit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Leuk feestje, 's middags maar heel even geweest en toen was het nagenoeg leeg.. 's Avonds echter erg gezellig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Was supergezellig! Beetje jammer van het brandalarm tijdens God Dethroned, maar dat mocht de pret niet drukken. |
|
Idd, was het maar tijdens Heidevolk afgegaan... wat een kutmuziek zeg! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Daar ben ik het dan weer niet mee eens. |
|
Hehehehe, ik wel. Toffe avond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jij was te lam, je weet het allemaal volgens mij niet meer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik? Lam? Slayer was geweldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat bedoel ik.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vooral de toegiften, hehehe. De HJ deed zijn werk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heeee!! Jeeebeee!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |