|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier enkele foto's van de avond van de Metal Meeting Amersfoort Detonation Heidevolk God Dethroned Stormrider Meer foto's kun je vinden op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
was weer een geslaagd avondje. Iedereen bleef ook vrolijk staan terwijl het brandalarm afging volgens mij gaan er veel dooien vallen als er een keertje echt brand uit breekt tijdens een concert Rebel without a sauce |
|
Ja, dat was best slecht, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Damn, nog een beurse nek van Stormrider.. wat een heerschband is dat toch! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vette foto's ! |
|
Stormrider was terechte uitsmijter; flink uit me kneiter!! Rajackar en ik waren het toch roerend eens dat deze band de covers beter speelt dan de originele bands! Voor de rest speelde God Dethroned goed; ben benieuwd of Susan's 7-snaar een meerwaarde in de sound gaat betekenen. De Kelder vind ik trouwens een rare naam; niks onder de grond, gewoon een loods die er van binnen als een tent uitziet Ennuh..waar was die cd verkoop of hadden die 's middag alweer opgedoekt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De Kelder was tot een paar jaar geleden een zaaltje in het centrum van Amersfoort (naast de Vysotski), letterlijk in een kelder van een ander pand. Op dit moment is A'foort als het goed is bezig met het bouwen van een soort cultuurcentrum waar De Kelder ook bij gaat horen, ik weet dan ook niet of het pand waar ze nu in zitten (een oude fabriekshal met een bouwkeet eraan vast geplakt) blijft staan of dat het ook verbouwd wordt, maar een kelder zal het waarschijnlijk nooit meer worden. |
|
quote:´s Middags bij de clinics en gratis bands was dat er nog. Vervolgens ging tussen ongeveer 18.00 en 19.00 de zaal dicht, moest iedereen naar buiten en werd dat alles afgebroken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |