|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Line-up voor dit jaar is al bekend: http://www.myspace.com/rectalzwembadfest [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 15-04-2009 8:03] |
|
Free beer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
damn... waarom moet MR. N. nou juist in die periode op vakantie... zeer vette line-up zeg! |
|
signature |
|
|
|
quote: Ja dat zit bij de entreeprijs inbegrepen! |
|
signature |
|
quote: :') signature |
|
bepaald geen zuunige Hollandersch dusch... |
|
Eens kijken of die mafketels van Rompeprop nog plek overhebben in de bus dan |
|
kan iemand me trouwens iets vertellen over de locatie (Naaldwijk snap ik al... hahaha). Ik bedoel, is het aan zee, aan een openzwemwater, bij iemand in de achtertuin met een enorm zwembad... etc... ben errug benieuwd (ben er zelf nl. nog nooit geweest). |
|
Rectal zwembadfest is begonnen als feest voor vrienden op het terein naast de oefenruimte van rectal smegma. de oefenruimte word het rectal zwembad genoemd vandaar. voor de mensen die het niet weten en wel een zwembad verwachten is er wel een bad aanwezig! kijk maar even bij foto's http://www.myspace.com/rectalzwembadfest |
|
quote: Ziet er wel uit als een heel gezellig feestje. Jammer dat Naaldwijk zo'n eind weg is. En lol@zwembad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wordt een mooi feestje |
|
ziet er idd gezellig uit... doet me denken aan de punxpicnick in melderslo (alhoewel die locatie landelijker was)... misschien dit jaar maar eens een kijkje nemen daar! |
|
quote: waar ligt dat dan? signature |
|
rotterdam opzoeken dan naar links en iets omhoog gaan of: www.routenet.nl hahaha lijkt aan de kust te liggen volgens de kaart van route net. 160 km vanaf zwolle (heb je natuurlijk geen zak aan, haha) [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 01-03-2009 20:21] |
|
nee ach, ik maak wel eens een uitstapje signature |
|
quote: In het Westland, tussen de kassen |
|
wat telen ze in die kassen tegenwoordig? |
|
quote:Polen? |
|
Even een kickje omhoog, BE THERE!!! |
|
Even een reminder: nog twee weken en dan is het zo ver: RECTAL ZWEMBADFEST!!! |