IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Austere Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-03-2009 10:19 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Towards The Great Unknown de huidige favoriet


Why doesn't my music get me all the chicks?


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-03-2009 14:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Fantastische band. Vooral het werk op de splits vind ik indrukwekkend. Het nieuwe album heb ik één keer gehoord en dat beviel ook zeer goed. Het debuutalbum is ook best goed, maar vind het wel wat minder dan het latere werk.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-03-2009 23:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo he, dat "To Lay Like Old Ashes" is een behoorlijk fijn schijfje zeg. Ik vind die emo black stroming steeds toffer worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2009 13:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jippie, de heren hebben een interview gevraagd


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-03-2009 13:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur


Deze week moet de nieuwe dan toch echt komen

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-03-2009 13:02]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2009 17:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

+1

Hele gave schijf, ik vind hem persoonlijk beter dan de eerste.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 17:45 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik wordt hier volgens mij gebanned als ik zeg dat ik het helemaal niks vind?

* schuilt *


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2009 17:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Waarom niet?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2009 17:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, waarom niet


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 18:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik vind de muziek allemaal we oké maar ik kan gewoon niks met de vocalen, ondanks dat ik het nu al meerdere malen (via hun MySpace) geluisterd heb. Misschien nog vaker luisteren dan maar

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 16-03-2009 18:02]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 16-03-2009 19:47 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik dacht dat jij best wel heel erg veel van DSBM in vrij veel vormen hield? Austere heeft toch wel net wat andere vocalen dan de meeste (wat scheller en hoger enzo) Maar vind het toch een beetje raar dat je dit dan niks vind.

Niks mis mee natuurlijk!


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 20:20 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 19:47 schreef GrindMaster het volgende:
Ik dacht dat jij best wel heel erg veel van DSBM in vrij veel vormen hield?
Bijna alleen maar eigenlijk..

quote:
Austere heeft toch wel net wat andere vocalen dan de meeste (wat scheller en hoger enzo) Maar vind het toch een beetje raar dat je dit dan niks vind.
Het zal daarbij wel aan mij liggen maar soms vind ik de vocalen erg goed en de andere keer weer een stuk(je) minder (op hetzelfde punt dat ik nooit zo weg ben van zuivere vocalen..) en dat doet voor mij een beetje af aan de sfeer. Nogmaals, het kan ook gewoon een rare hersenkronkel zijn, zo vind ik Happy Days ook niet genietbaar maar Kyla, Life Neglected of Silencer weer wel..

Maar goed, leuk dat het geaccepteerd wordt

Misschien moet ik To Lay Like Old Ashes maar eens kopen en het gewoon een paar luisterbeurten geven...

Edit: nogmaals de hele MySpace lijst beluisterd en dat nummer met die 'cleane' vocalen vind ik echt niks, de laatste twee nummers zijn een stuk beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 16-03-2009 20:38]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 16-03-2009 21:37 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Dat je Happy Days niks vindt is niet echt een uitzondering


Why doesn't my music get me all the chicks?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2009 21:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Happy Days...weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Het heeft wel wat maar is aan de andere kant wel erg eentonig. Ze proberen hetzelfde te bereiken als Trist en Hypothermia met veel herhaling maar ze houden het niet altijd even boeiend.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 21:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 21:37 schreef GrindMaster het volgende:
Dat je Happy Days niks vindt is niet echt een uitzondering
Mooi zo

Hetzelfde geld overigens voor Secretly in Pain, ondanks het mooie logo. (Ookal schijnt hun Full Length wel goed te zijn maar dat label levert alleen binnen de US..).

Maar goed.. het zal allemaal wel.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-03-2009 21:46 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Juist, laat ze maar lullen

Kutmuziek.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 21:54 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 21:46 schreef Metalhead22 het volgende:Kutmuziek.
Kut wil ik het zeker niet noemen maar sommige punten liggen mij gewoon niet zo


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-03-2009 21:55 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hehe, was ook niet tegen jou gericht, sarcasme endezo. Ik vind het super.

Maar goed, ieder z'n ding en met jou smaak heb je wel wat krediet hier


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2009 21:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 maart 2009 21:55 schreef Metalhead22 het volgende:

Maar goed, ieder z'n ding en met jou smaak heb je wel wat krediet hier


Mee eens.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 22:07 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



Ik zal het nog eens een paar luisterbeurten gaan geven, ik heb toch niks te doen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2009 23:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 19:47 schreef GrindMaster het volgende:
DSBM

Wat?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 23:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 23:26 schreef M. het volgende:
Wat?


Depressive Suicidal Black Metal? (gokje)


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2009 23:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Pfff...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-03-2009 23:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ja

Overigens, ik heb Austere gedownload (jaja) en ik moet zeggen, ik begin To Lay Like Old Ashes steeds beter te vinden

Misschien toch een wat overhaaste conclusie..















I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 23:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 23:30 schreef M. het volgende:
Pfff...


Idd! Emoblack voldoet prima voor deze stroming.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen