IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Austere Vorige pagina
FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 20-05-2010 13:35 by FullMetalFloris Wijzig reactieProfiel van FullMetalFlorisQuote dit bericht

Nummer 6 van After, de laatste plaat van Ihsahn heet ook Austere. Na mij enige tijd afgevraagd te hebben wat de betekenis van het woord was, besloot ik het antwoord middels Google te verkrijgen. De resultaten deel ik graag met jullie:

aus·tere /ɔˈstɪər/ Show Spelled[aw-steer] –adjective

1. severe in manner or appearance; uncompromising; strict; forbidding: an austere teacher.
2. rigorously self-disciplined and severely moral; ascetic; abstinent: the austere quality of life in the convent.
3. grave; sober; solemn; serious: an austere manner.
4. without excess, luxury, or ease; simple; limited; severe: an austere life.
5. severely simple; without ornament: austere writing.
6. lacking softness; hard: an austere bed of straw.
7. rough to the taste; sour or harsh in flavor.

Bron: http://dictionary.reference.com/browse/austere

Klinkt allemaal wel black metal verantwoord



Sli-Sla-Slayer!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-05-2010 13:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 11:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Verklaart u nader.


Vraag het aan je wederhelft, die begrijpt het wel blijkbaar .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-05-2010 18:29 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 9:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ach, als je mijn muzieksmaak ziet als een bepaald straatje, niet doorhebt dat de vocalen van Fen frikking gay zijn of dat bands als Austere/A Forest of Stars/Skagos leuk, aardig, maar niet meer dan dat en derhalve door de huidige hype's overrated zijn, dan kan je wel een oorreiniging gebruiken.

@G-L: Don't fuck with Von Thronstahl!!!

Hehe, lekker provocerend bezig.

Kan toch niet laten om er tegen in te gaan.
a) Overrated is dik overdreven, al helemaal bij een vrij obscuur project als Skagos.
b) Hype
c) Stuk voor stuk bands die veel meer te bieden hebben dan het gros.


Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 01-04-2011 11:34 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Austere maakt een doorstart onder een nieuwe naam?

De band heet Germ.

Gelezen op facebook: http://www.facebook.com/pages/Germ/112731518801816


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2011 11:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 01-04-2011 14:58 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Dat belooft wat



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-04-2011 0:24 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Dan vond ik Austere een betere naam. Maar ik ben wel benieuwd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-04-2011 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat dan weer wel


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2013 17:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Via de winkels waar ik normaal mijn cd's bestel kan ik gene meer verkrijgen van Austere. Iemand die goede, betrouwbare (en bij voorkeur relatief goedkope) winkels/sites weet waar je wel nog werk van Austere kunt verkrijgen op cd?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2013 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Eisenton Klangschmiede

of zoiets

ook shirts


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2013 19:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 18:10 schreef Hypnos het volgende:
Eisenton Klangschmiede

of zoiets

ook shirts

thx voor de link
Nog even afwachten, want zou wel relatief duur uitvallen vrees ik met verzendkosten erbij om enkel Austere te kopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2013 19:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nazxul en Germ!!

en Drudkh


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2013 19:29 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Nazxul ken ik nog niet zo goed. Er staat inderdaad wel meer op wat me aanspreekt. Wie weet...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2013 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Durk
Usericon van Durk
Posted 22-02-2013 21:46 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 17:42 schreef Tool-fan het volgende:
Via de winkels waar ik normaal mijn cd's bestel kan ik gene meer verkrijgen van Austere. Iemand die goede, betrouwbare (en bij voorkeur relatief goedkope) winkels/sites weet waar je wel nog werk van Austere kunt verkrijgen op cd?


http://www.heidenshart.nl.nu/

...heeft ook nog wat.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2013 22:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 21:46 schreef Durk het volgende:
http://www.heidenshart.nl.nu/

...heeft ook nog wat.

Thx
Wel wat vreemd dat er bij vele items geen prijs vermeld staat, maar gezien je het hier aanraadt zal ik er maar op vertrouwen dat het betrouwbaar is.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-02-2013 22:58 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Heidens Hart is meer betrouwbaar dan 100 moeders.
En prijzen staan overal vermeld.


Durk
Usericon van Durk
Posted 22-02-2013 23:04 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 22:51 schreef Tool-fan het volgende:
Thx
Wel wat vreemd dat er bij vele items geen prijs vermeld staat, maar gezien je het hier aanraadt zal ik er maar op vertrouwen dat het betrouwbaar is.


CD = 10 euro
MCD = 6 euro

...tenzij anders vermeld. Staat bovenaan.
En inderdaad betrouwbaar.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-02-2013 23:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Oh, los over gekeken en voor mij was het onbekend. Ik denk dat ik niet verder hoef te zien in dit geval. Dankuwel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2023 20:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6_S4T28BtuM[/yotuube]


signature


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen