|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 25-03-2002 0:22] |
|
-MARDUK was naast de god van Babylonië ook een dondergod. -DIMMU BORGIR werd genoemd naar de vulkanische rotsenformatie in ijsland met dezelfde naam. -BEHEMOTH , vertaald in het hebreeuws => Beest, werd gezien in de demonologie als een soldaat van satan, een resuachtig landdier meestal voorgesteld als in de foto hieronder. MassMörd |
|
Den heerschers: wij heersen gewoon vet hard Je moeder. |
|
quote: Die wisten we al Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
de naam van mijn groep "Axamenta" komt uit het latijn en wil zeggen: liederen die gezongen werden ter ere van de god mars, het waren meestal wapenliederen (over oorlog en slachtvelden etc..). tijdens het zingen van die liederen bracht men menselijke (lees vrouwelijke) offers aan mars "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Desaster - De gitarist (Lord Infernal) was grote detruction fan, en na het nummer "total desaster" ervan gehoord te hebben zei hij tegen een vriend "let's cause some fucking desaster". En toen was de band "Desaster" geboren. Houwitser - Antitankwapen uit W.O. II (?) Verder heb ik voor de mensen met een iets grotere hersencapaciteit nog even een aanvraagje: waar komt "zemial" vandaan. Ja, ik ben te lui om te zoeken. Ik, Wil Schuurman |
|
Volgens mij is een Houwitzer geen antitankgeschut maar een artilleriestuk. Werd ook gebruikt in WOII, ja. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ik dacht dat Dimmu Borgir een kasteel is uit een legende waarin zich de poorten naar de hel zouden bevinden. |
|
quote: het woord Dimmu Borgir heeft meerdere betekenissen, dat zou een ervan kunnen zijn.btw ik heb een foto van het Dimmu Borgir uit ijsland On the side of the Hverfjall there is a small area called "Dimmu Borgir" (Dark Town) in which rather impressive lava formations can be seen. Its origin is interesting too: Once this area had been a small lake of damed up lava above some wet underground. When the lava finally flowed off, the chimneys, through which the vapour escaped, and parts of the stiffened cover stayed and became the towers and the gates of the town. MassMörd |
|
DIMMU BORGIR is ook de naam van de eerste authentieke scandinavische hamburger. Het bijbehorende broodje heeft verder geen mythologische achtergrond. Verder heb ik ff een websearch naar Zemial gedaan maar krijg alleen maar links naar muzieksites. Ik raak nu zelf ook wel benieuwd. |
|
quote:Zemial, is dat niet een soort tandpasta? |
|
quote: ROFLMAO! |
|
Cirith Gorgor : Called the Haunted Pass, the point were the mountain ranges of the Ered Lithui and the Ephel Dúath met, to the northwest of Mordor. It was sealed by the Black Gate of the Morannon, and guarded by the Towers of the Teeth. |
|
quote: Uit een interview dat hier te vinden is: http://pog666.onlinehome.de/int-p-zemial06-2001.htm What does your name mean? It is an Ancient name of the Devil. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah dank u! Nooit geweten eerlijk gezegd hoor... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Erm, een Megade(a)th is niet duizend doden, maar een miljoen. Anders zou het Kilodeth zijn. Mega = 1.000.000 en Kilo = 1.000 En dan zal ik ook meteen jullie Dimmu Borgir probleem oplossen door een stukje te plaatsen uit een interview met Dimmu Borgir, te vinden op de officiele site www.dimmu-borgir.com What is the meaning of the name "Dimmu Borgir"? Dimmu Borgir is an Icelandic name (as well as a place on the northern part of Iceland), and in English it means "The Black Castle." [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 28-03-2002 22:55] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Sodom - stad die door god is platgebrand in het oude testament omdat de inwoners heidenen waren en zich niet wilden bekeren. in een intervieuw met max gezien sepeltura = graf En wat betekent ragnarok eigenlijk? |
|
Ragnarok is het armageddon van de Vickingen. Het gevecht tussen de goden en de reuzen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ninghizzhida? |
|
en wat dachten jullie van de film lord of the rings? frodo enzo.. hehe |
|
Hééj, Dimmu Borgir betekent toch gewoon "donkere burcht"??? |
|
quote: Waar vele goden zullen sterven (onder andere Oddhin en Thor) en 7 goden zullen overleven. Aanvullingkje |
|
quote: Klopt, maar uit de Sumerische mythologie is het ook een God en aangezien Lovercraft het boek daarna geschreven heeft heeft hij ook die naam erin verwerkt. De Lovercraft Necronomicon bevat de spreuken die zijn teruggevonden op de kleitabletten die in sumerie hoogstwaarschijnlijk bij riten werden gebruikt. |
|
Lovecraft toch? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |