|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
intestterror samen trekking van 'intestines' en terror' =ingewandenterreur No meat is sweater |
|
quote: De Satyricon is een boek uit de egyptische (dacht ik) Mythologie...ik zal het nog eens nakijken. [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 05-09-2002 20:27] |
|
quote: Geen fan van motoren zoals Vargen bedacht; da's een motorhead zonder trema. Een Motörhead is een persoon 'on acid'; het is het laatste nummer dat Lemmy schreef voor zijn oude band Hawkwind dat bestaat uit stonede hippies. Hij heeft de naam overgenomen en is uit afkeer de punk kant op gegaan. Laatst las ik dat hij zich nóg ergert aan zijn vroegere bandleden toen een eventuele reünie ter sprake kwam; het schijnt dat die band -die al enkele decennia bestaat- een tijdje terug in Amerika niet konden optreden met hun apparatuur omdat ze zich hadden vergist in de vorm van het netsnoer (in Amerika heeft een stopkontakt 3 ingangen ipv 2 hier.) eeuwige net-niet types dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En dat komt weer van het martelwerktuig van Elisabeth Bathory, dus die film heeft het afgepakt dus de bandleden van Iron Maiden hebben in de geschiedenis gekeken of die film gekeken. |
|
Wat betekent BARATHRUM?? |
|
Barathrum is latijn voor: afgrond, kloof, diepte. Het wordt ook gebruikt voor onderwereld. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Myrkskog. Hier heb ik een tijdje voor moeten zoeken. Maar ik wist dat ik het liggen had. De naam betekent zoveel als "donker en gevaarlijk woud" en komt eigenlijk van het boek "lord of the rings" (waar de illustere schrijver het had over "Mirkwood" Voor de Tolkien-freaks onder ons: het woud ten oostenvan Lorien en de Anduin-rivier, waarbinnen zich Dol Gulder bevind) Het dateert nog van de periode dat we grimmige blackmetal a la darktrone speelden, maar we besloten de naam te behouden. Uit een intervieuw in de mindvieuw van mei 2000 |
|
haha..Project Pitchfork dan wow we are so drunk, let's start a band.. What will we call it? let's take a dictionary. *bladerblader* wahahahahaha PITCHFORK..that sounds funny! sounds like a swat mission. let's call it Project Pitchfork..hahahahaha |
|
quote:meen je dat nu |
|
wie of wat is 'fu manchu' eigenlijk? No meat is sweater |
|
No return heeft op t-shirts en concertdecoratie de cijfers 7738 staan. Ik had echt geen idee waar het voor stond. Totdat mijn moeder ineens mijn shirt ondersteboven aan de waslijn hing en gilde dat er hell op mijn t-shirt staat Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Godverdomme dat is wel het meest fucking evile wat ik ooit heb gehoord. |
|
nou godverdomme echt wel |
|
Amon Amarth- The Avenger: genoemd naar de middeleeuwse Scandinavische legende van het wrekende zwaard. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Hadden ze er beter 7734 op kunnen zetten |
|
quote: dan zal er ook wel geen 7738 op staan anders krijg je toch BELL maar je kan wel gelijk hebben natuurlijk, ken die hele band niet The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik weet wel dat een satyr (of sater) een griekse kwelgeest is die graag veel drinkt en erg lijkt op de latere voorstelling van de duivel. Dus met hoorntjes en bokkepoten. Er is echter een verschil, namelijk de satyr loopt continue rond met een stijve lul. |
|
Weet er iemand eigenlijk waarvan Therion komt? |
|
Therion is Latijn voor 'wild beest' of iets in die trant. |
|
Over Satyricon: quote: Meer info @ http://www.southwestern.edu/~carlg/Latin_Web/satyriconnotes.html |
|
quote: Zeg als ik het mis heb maar in de hel van Dante wordt er geloof ik ook ergfens zo'n beest vernoemd, waarop ze uiteindelijk naar het diepste niveau van de hel vliegen (nog es nalezen) Kan ook 'Gerion' geweest zijn. Maar ik denk dat Therion hun bandnaam (en een nummer)gewoon geript hebben van Celtic Frost, wat niet wil zeggen dat ik Therion niet goed vind, integendeel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Een Houwitser is artillerie jah, maar een erg zware en volgens mij kan die ook veel verder schieten dan de gemiddelde artillerie |
|
quote: Ja, ik gaf idd al eerder aan dat 'Therion' Latijn is voor 'wild beest', dus dat ligt wel redelijk in lijn met jouw Dante verhaal. Maar wat bedoel je met "geript van Celtic Frost"? |
|
quote: ja |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |