|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
???? 15 euro entree en 3, 45 servicekosten. Aan de zaal gewoon 15 euro Maar dan loop je het risico niet meer binnen te kunnen..... |
|
Ik ben hier niet bij. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 02-10-2009 12:37] |
|
quote: Daar heb ik helaas ook geen zeggenschap in Vroeger was het juist in de VVK altijd goedkoper dan aan de zaal. Maar ja, tijden veranderen. Al had bij mijn oldschool feestje misschien toch een oldschool kaartverkoop bijgehoord tot dan~! |
|
|
|
Is er al een tijdschema bekend? |
|
Yep. 15:00 uur open Holy Moses 20.20-21.35 Acrostichon 19.00-20.00 Hyades 17.50-18.40 Sanity's Rage 16.50-17.30 Hatchery 16.00-16.30 |
|
Eens kijken of we gaan treinen of autorijden dan. |
|
quote:Zek0rz! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmmz, denk dat ik even op en neer trein voor Acrostichon www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Daar was ik ook bij Al kan ik me eigenlijk niks herinneren van Acrostichon. |
|
quote:Ow jammer, wou je net een lift geven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ga hier geen nee tegen zeggen, sms? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Sure, sms maar, you have my number wel en anders google ff naar mijn rijschool. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: komt goei, morgen nog in de Vera dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
De dag ervoor staan de volgende bands al warm up show geprogrammeerd in de Little Devil te Tilburg: DECADENCE (Zweden) METHEDRAS (Italie) GAE BOLGA (Belgie) Ik zoek hiervoor nog een openingsband omdat Ancient Dome gecancelled heeft. Meer dan gratis drank en wat te eten kan ik helaas niet beiden. Oh ja, een hoop fun uiteraard! Iemand interesse?? mariosmetalmania@gmail.com |
|
Hmm, er zijn spoorwerkzaamheden tussen Weert en Eindhoven volgend weekend dus dan maar met de auto. Kaartje iig binnen! |
|
Dutch thrashers CHAOS ASYLUM from Alkmaar replace ANCIENT DOME at the Warm-Up show of Mario's Metal Meeting 3 at the 3th of October 2009. Line Up: - CHAOS ASYLUM (The Netherlands) - GAE BOLGA (Belgium) - METHEDRAS (Italy) - DECADENCE (Sweden) Entrance free! Little Devil bar, Tilburg, The Netherlands Also the day after @ the 013 venue the official MMM3 festival . Line Up: - HATCHERY (Germany) - SANITY'S RAGE (Belgium) - HYADES (Italy) - ACROSTICHON (once-only reunion, The Netherlands) - HOLY MOSES (Germany) Entrance € 15,-- (excl servicecost) 013 Venue, Tilburg, The Netherlands www.mariosmetalmania.com www.013.nl www.littledevil.nl |
|
Just a few days to go!! Dont miss this chance to see Acrostichon once again! Once-only reunion!! No other shows!!! |
|
Het is bijna zover!!! Morgen, zaterdag 3/10: DECADENCE METHEDRAS GAE BOLGA CHAOS ASYLUM Little Devil, Gratis entree! aanvang : 19:00 uur Zondag, 4/10: HOLY MOSES ACROSTICHON (eenmalige reunie) HYADES SANITY'S RAGE HATCHERY 013, €15,-- entree aanvang 15:00 uur www.mariosmetalmania.com |
|
quote:Hey ouwe, heb je wellicht nog plek over in die bolide van je? Anders moet ik alleen heen met die gammele bak van me... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tonight @ Little Devil: DECADENCE METHEDRAS GAE BOLGA CHAOS ASYLUM 7 PM Entrance free!!!!! Be there! |
|
quote:Vanuit Zwolle? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zin in morgen |
|
quote:Zorg dat je om 16:00 bij de bushalte voor de Achmea staat. Als het goed is staat Theedoek er dan ook al. Of komt er dan later bijstaan, maar net wie er eerder is natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |