|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm... Via Almere is aardig om, sorry. Evengoed tot vanmiddag! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
GVD, reunie van het decenium. Acrostichon Alles klopte aan de band, genifuckingiaal, driewerf hoera www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
quote: Was een mooie show. Enige nadeel van de filmprojectie achter de band was dat ze de overige lichten bijna uitdeden. Voor de sfeer wel leuk, voor fotograferen minder |
|
Hi All, Mario's Metal Meeting 3 is over ..... I had a hell of a time and I want to thank everybody that showed up for, again, a wonderfull weekend! Special thanks to the bands, the crew of the 013 venue and Paul of the Little Devil bar for their hospitality!! Also lots of thanks to the DJ's (Stan, Henri & Frank) & everybody else that helped me out this weekend. Hope to see you all back again next year!!! Cheers; Mario van Dooren PS: There are some festivals shirts left; so contact me if you're interested! www.mariosmetalmania.com |
|
quote:DAMN......... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen zondag. Sanity's Rage Hyades Acrostichon Holy Moses De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Jij hebt zekers wat gemist. Gaaf optreden van Acrostichon, supershowtje! |
|
STOP IT!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vond het ook een zeer geslaagd feestje al zeg ik het zelf.Tof publiek. |
|
quote:Dat smaakt vast naar meer |
|
Tja, stiekum wel natuurlijk. Was wel zeer leuk om te doen. Stond ook wel erg blij te kijken volgens mij.Maar we gaan echt niet veel meer doen.Dat is de bedoeling helemaal niet. |
|
Maar als jij een mooie recensie schrijft.......??? |
|
Judge M. was helemaal niet aanwezig haha. Die zat in Baarlo op Progpower. |
|
Dan zal het niet meevallen nee. Hahaha!! |
|
Ik kan hem wel een recensietje influisteren. |
|
Ik zat er eigenlijk meer aan te denken dat ik nog wel een leuke zaal weet. Ik zou Broer Krin nog weleens onder zijn ballen kietelen (we hebben het er al geregeld over gehad namelijk...) |
|
Wie ga je onder zijn ballen kietelen??? |
|
quote:Jouw broer |
|
AcrostiJos. Michiel vind ballen kietelen wel heel erg fijn. |
|
Daar doe je onsjos (moet aan elkaar geschreven worden)vast een groot plezier mee. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |