|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, schijtdatum! Hopelijk komen Despised Icon en Whitechapel met PwD mee naar Graspop. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
dat zou wel erg cool zijn inderdaad!! |
|
Ah wat jammer dat dit tegelijk met Graspop is, anders had ik misschien wel de overweging gemaakt om te gaan. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: En ook alleen in Enschede. =) |
|
quote: Dat vind ik juist het positieve. Normaliter spelen dit soort bands altijd in het westen en dan voornamelijk in Amsterdam . Niet dat het dan voor mij meteen not done is, ik heb ze vorig jaar ook gewoon in de Melkweg gezien. Maar dichter in de buurt is natuurlijk altijd prettiger. Ik was juist positief verrast met het feit deze nu eindelijk eens een keer in het oosten spelen ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
helemaal true! |
|
quote: ZE hebben vorig jaar ook in utrecht gespeeld.Dat is mooi centraal. =) |
|
Hmm, ik ga proberen aanwezig te zijn. Ben benieuwd naar de liveprestaties van Despised Icon en Whitechapel! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Despised Icon knalt er volop! Heb ze 2x gezien, 2x oorlog Whitechapel vorig jaar op de Altamont gezien, geluid was helaas één grote brei. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 12-03-2009 11:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja dat was jammer.En tijdens Parkway Drive werd de ene emo na de andere weggedragen naar buiten. =) |
|
quote: Dat hoort ook zo te zijn hehe. Tering, wat een feest wat 't toen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja zekers!Beetje jammer van het einde.Flutbeveiliging.maar ja.... =) |
|
Ik zie ze een week later wel op Vainstream Rockfest, al heeft Whitechapel daar gecancelled |
|
Tering Enchede, naja ik wacht wel op de volgende tour |
|
quote: Parkway Drive komt ongetwijfeld snel weer terug. Whitechapel is op plaat vet, maar die twee keer dat ik ze zag was het maar matig. Despised Icon godenband! |
|
quote: You can say that again! Dat was echt een vette dag. Ik ben hier wel bij aanwezig denk ik. Hele vette package dit |
|
quote: Hmmm, Utrecht is voor mij nog zo'n 1,5 uur karren. Nee, ik ben wel blij met Enschede ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
daaaaaaaaaaaaaaaaamnnnn. Aanwezig.. 10 minuten lopen.. ( lalalalalalalalaaaaAAA>.) |
|
quote: Toevallig een plekje op de bank over? =) |
|
quote: Hehehe, als je heeeeeel stil bent misschien wel. En je moet tegen een huilende baby kunnen.: |
|
quote: Aaaaaaaaah I love babies,ook als ze huilen. =) |
|
quote: Anders kun je wel in m'n tuin kamperen. [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 13-03-2009 15:48] |
|
Wat was er trouwens mis met die beveiliging bij nsd? Niet zoveel van meegekregen. |
|
quote: Het leek op een soort razzia,op het einde van de show. Bij PwD werden er random mensen uit de pit geplukt en buiten gezet. De security bleek te zijn ingehuurd voor dit concert. En staan dus ook op dancefeesten etc. Snapten er dus niet veel van, ze dachtten dat er lui aan 't matten waren. Niet dus, dat was de mosh. Niet dat PwD missen erg was, maar toch. Rare lui, viel ook totaal niet mee te praten (de security). [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-03-2009 16:55] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hmm, bij de melkweg heb ik wel eens moshpolitie gezien bij Every time I die. Maar dat was nog enigzins te begrepen met al die 14 jarige chicks vanwege het MySpace voorprogramma. Lijkt me trouwens niet dat in de Atak moshpolitie aanwezig is though. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |