IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Parkway Drive + Despised Icon + Whitechapel, 26 juni, Atak Enschede (enige NL show!) Vorige pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-03-2009 19:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Moshpolitie, damn hehe

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-03-2009 19:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2009 16:54 schreef Count Steel het volgende:
Het leek op een soort razzia,op het einde van de show. Bij PwD werden er random mensen uit de pit geplukt en buiten gezet. De security bleek te zijn ingehuurd voor dit concert. En staan dus ook op dancefeesten etc. Snapten er dus niet veel van, ze dachtten dat er lui aan 't matten waren. Niet dus, dat was de mosh.

Niet dat PwD missen erg was, maar toch. Rare lui, viel ook totaal niet mee te praten (de security).

Altijd leuk ingehuurde security ja. Laatst bij Exodus werdt iedereen ook letterlijk van het podium afgegooid.

Laterna werden ze daar wel op aangesproken, maargoed.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-03-2009 19:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2009 19:30 schreef 6sic6 het volgende:
Altijd leuk ingehuurde security ja. Laatst bij Exodus werdt iedereen ook letterlijk van het podium afgegooid.

Laterna werden ze daar wel op aangesproken, maargoed.

Lekker irritant ja. Bij de Altamont tour hadden ze het excuus dat de stagemanager had gezegd dat er gevaarlijke situaties waren ontstaan. Wat een gelul, tis toch godver geen line-dancen!

Edit: En de beste man (stagemanager) kwam na afloop van Despised bij ons om te vertellen dat hij nog nooit zo'n mooi feestje had meegemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-03-2009 19:35]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 13-03-2009 19:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2009 15:47 schreef RGB het volgende:
Anders kun je wel in m'n tuin kamperen.

Ik heb geen teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!

=)

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-03-2009 21:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 maart 2009 19:53 schreef NotYourBitch het volgende:

Hij wel...

Boeiender

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-03-2009 21:03 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehehehe

BVT
Usericon van BVT
Posted 16-03-2009 14:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 13 maart 2009 19:53 schreef NotYourBitch het volgende:

Het zal ook wel geen probleem worden denk ik..

NotYourBitch
Posted 16-03-2009 14:31 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Que?

=)

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 04-04-2009 0:44 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Deze show is gecancelled. Hopelijk is dit geen voorteken en gaat de show op Vainstream Rockfest door.

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-04-2009 0:45]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2009 13:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Helaas, zelfs de enige NL show van Parkway Drive gaat niet door. Het management van Parkway Drive heeft ons laten weten dat de band vanavond helaas niet in Atak zal kunnen optreden. Er wordt voorlopig geen vervangende datum gezocht. Reeds gekochte tickets worden weer retour genomen bij de verkooppunten van aanschaf.

Heb je je kaartje bij de Atakkassa in de vvk gekocht, neem dan even contact op met Atak via atak@atak.nl (ovv Parkway Drive) of 053-4322388.

Onze excuses voor het ongemak!

Bron: Atak.nl

NotYourBitch
Posted 04-04-2009 13:05 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Da's mooi.

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2009 13:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Vind ik stiekem ook!
Hoop dat ze dan ergens in het najaar komen. En dan geen Parkway Drive, doe maar Rose Funeral erbij!

NotYourBitch
Posted 04-04-2009 13:26 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

23april gelijksoortige bands in de Melkweg.Gaat gruwelijk knalluh worden!!

=)

BVT
Usericon van BVT
Posted 04-04-2009 13:26 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Godver de godver...

De tour had van mij ook zonder PWD wel doorgang mogen vinden.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-04-2009 13:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 13:26 schreef BVT het volgende:
Godver de godver...

De tour had van mij ook zonder PWD wel doorgang mogen vinden.

Tja, snap 't ook niet echt.
PwD staat op veel Europese festivals, dus ze zijn sowieso in de buurt.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-04-2009 20:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 13:04 schreef Count Steel het volgende:
Helaas, zelfs de enige NL show van Parkway Drive gaat niet door. Het management van Parkway Drive heeft ons laten weten dat de band vanavond helaas niet in Atak zal kunnen optreden. Er wordt voorlopig geen vervangende datum gezocht. Reeds gekochte tickets worden weer retour genomen bij de verkooppunten van aanschaf.

Heb je je kaartje bij de Atakkassa in de vvk gekocht, neem dan even contact op met Atak via atak@atak.nl (ovv Parkway Drive) of 053-4322388.

Onze excuses voor het ongemak!

Bron: Atak.nl

Parkway Drive + Despised Icon + Whitechapel staan nu op dezelfde datum (vr. 26/06/2009) in Tivoli (De Helling) te Utrecht!

NotYourBitch
Posted 17-04-2009 20:39 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 20:34 schreef Tenderstrike het volgende:
Parkway Drive + Despised Icon + Whitechapel staan nu op dezelfde datum (vr. 26/06/2009) in Tivoli (De Helling) te Utrecht!

Genoteerd in party agenda.

=)

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2009 11:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 20:34 schreef Tenderstrike het volgende:

Uitverkocht... dat had ik niet verwacht...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 11:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kudt!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com