|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Altijd leuk ingehuurde security ja. Laatst bij Exodus werdt iedereen ook letterlijk van het podium afgegooid. Laterna werden ze daar wel op aangesproken, maargoed. |
|
quote: Lekker irritant ja. Bij de Altamont tour hadden ze het excuus dat de stagemanager had gezegd dat er gevaarlijke situaties waren ontstaan. Wat een gelul, tis toch godver geen line-dancen! Edit: En de beste man (stagemanager) kwam na afloop van Despised bij ons om te vertellen dat hij nog nooit zo'n mooi feestje had meegemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-03-2009 19:35] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik heb geen teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent! =) |
|
quote: Hij wel... Boeiender |
|
Hehehehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Het zal ook wel geen probleem worden denk ik.. |
|
Que? =) |
|
Deze show is gecancelled. Hopelijk is dit geen voorteken en gaat de show op Vainstream Rockfest door. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-04-2009 0:45] |
|
Helaas, zelfs de enige NL show van Parkway Drive gaat niet door. Het management van Parkway Drive heeft ons laten weten dat de band vanavond helaas niet in Atak zal kunnen optreden. Er wordt voorlopig geen vervangende datum gezocht. Reeds gekochte tickets worden weer retour genomen bij de verkooppunten van aanschaf. Heb je je kaartje bij de Atakkassa in de vvk gekocht, neem dan even contact op met Atak via atak@atak.nl (ovv Parkway Drive) of 053-4322388. Onze excuses voor het ongemak! Bron: Atak.nl Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Da's mooi. =) |
|
Vind ik stiekem ook! Hoop dat ze dan ergens in het najaar komen. En dan geen Parkway Drive, doe maar Rose Funeral erbij! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
23april gelijksoortige bands in de Melkweg.Gaat gruwelijk knalluh worden!! =) |
|
Godver de godver... De tour had van mij ook zonder PWD wel doorgang mogen vinden. |
|
quote: Tja, snap 't ook niet echt. PwD staat op veel Europese festivals, dus ze zijn sowieso in de buurt. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Parkway Drive + Despised Icon + Whitechapel staan nu op dezelfde datum (vr. 26/06/2009) in Tivoli (De Helling) te Utrecht! |
|
quote: Genoteerd in party agenda. =) |
|
quote: Uitverkocht... dat had ik niet verwacht... |
|
Kudt!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |