![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Verwijderd bericht [Dit bericht is gewijzigd door Gothin op 12-03-2009 21:25] Real People Don't Need Labels ![]() |
|
HARD! ![]() |
|
Wat is het verschil met de 1001 profielensites die er al zijn? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: 1. ![]() |
|
rather not? ![]() |
|
quote: 2 mag ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
verwijderd bericht [Dit bericht is gewijzigd door Gothin op 12-03-2009 21:24] Real People Don't Need Labels ![]() |
|
ik geloof niet dat ik me ooit zo gelukkig heb gevoeld ![]() ![]() |
|
Lid geworden ja? ![]() |
|
Vet alternatief man. ![]() |
|
Een vrouw die iets beheert is een beheerster. Toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Was ze maar wat beheerster. ![]() |
|
godverpielekes. ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ook dat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Oh.Mijn.God. Dat je jezelf alleen al durft te omschrijven als de nederlandse vampire freaks ![]() Da's meteen al flink wat scene-punten in mindering. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Als ik 10 jaar jonger was had ik het wel geweten! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Dan had je al je grunge-cds verkocht toen ze nog geld opleverden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Even de fotolijst van de leden bekeken. Wat een bleke smoeltjes allemaal. Wel eens van de schijf van vijf gehoord, jongelui? En van de frisse buitenlucht?' Of zoals Johnny van Doorn placht te zeggen: "Naar buiten jongmensch, naar buiten!" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hehe, neuh, toen was ik zo metal dat ik mijn lichaam voor grof geld aan de schroothandelaar kon verkopen. Grunge begin ik tegenwoordig pas te waarderen ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Grunge is cool ![]() ![]() |
|
quote: Bright light, bright light! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kan iemand nog een normale reactie geven misschien? Real People Don't Need Labels ![]() |
|
Hrm. Wordt lastig. *peinst* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik vrees voor je dat het volk op deze site niet echt binnen je doelgroep valt ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |