|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
zo'n drumcomputer is wel wat saai op het podium. |
|
tja, dat is gewoon een conservatieve kijk op bandoptredens naar mijn inziens... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd , je kan de zang & het bas/gitaarwerk anders ook wel door een kompjoeter laten doen . Laat de muzikanten zelf maar flink ploeteren,al is een goede drummer moeilijk te vinden & zeker te bemachtigen. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Ik ben zelf drummer, dus ik verwerp het idee van drumcomputers als vervanging van de drummer van vlees en bloed... Een drumcomputer als aanvulling op je spel als drummer zijnde is natuurlijk een heel ander punt, en daar kan ik nog inkomen. Maar alleen een drumcomputer "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
bij een band als Mysticum is het live geweldig, met drumcomputer, de sfeer die hun weten op te roepen Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: hoezo conservatief, je ziet gewoon niets. Daar is weinig conservatiefs aan. Bovendien neukt zo'n drumcomputer helemaal niet lekker. |
|
quote: bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-07-2004 14:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heeft de bassdrum een betere pasvorm dan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dus jij ziet liever een drumsolo (lees leeg podium) door een drumcomputer? |
|
quote: Na het neuken is het wel voodeliger tenslotte heeft zo'n drumcomputer geen nodig BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote:mens ik heb het toch niet over drumsolo's... ik zeg gewoon dat je ook een gave show kan geven zonder drummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja dus. En ik zeg, dat kan niet altijd. |
|
Ja, maar in mijn beleving mis je toch wel iets... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Je zegt nu dat je een laag IQ heeft, maar volgens mij bedoel je iets anders |
|
quote: Hahahaha, ik doelde op de post van Spectre "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
en ik doelde op de opmerking van Verwoesting... dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dus dan moet je mij niet quoten... |
|
volgens mij heb ik dat ook niet gedaan... je was me net voor, kan ik niet ruiken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dude, wat kan mij het schelen, het gaat om de muziek, niet om hoe die muziek gemaakt is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nerd, het kan mij wel schelen. Als het allemaal via pc inelkaar gezet is dan is het toch minder op een 1 of andere manier. Buiten dat moet zo'n band het live ook waar kunnen maken, als ze dat niet kunnen dan zijn ze dus gewoon klote. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Vind ik niet, mij maakt het niet uit, aangezien het mij om de muziek gaat, ipv de image. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat heeft niks met image te maken, maar met kwaliteit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Voor mij is het geen halszaak of een band iets live kan waarmaken of niet... Als het lukt, is het meegenomen. Maar sommige dingen zijn live gewoonweg niet voor elkaar te krijgen. En als elke muzikant cd's zou maken met in zijn achterhoofd dat hij het live nog waar moet maken, waren er een stuk minder geniale muziekstukken geproduceerd in de loop der tijd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Muziek met een drumcomputer maken is stuk makkelijker dan zelf drummen. Ik heb gewoon erg veel respect voor een goede drummer, ook omdat ik zelf weet hoe moeilijk het is om goed en strak te spelen. Daarom zie ik liever een band met echte drummer op het podium. Het gaat dus niet alleen om de muziek, maar ook om de prestatie. Suck on this |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |