|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow! Beukende sludge uit (natuurlijk) de VS. Laatste album Static Tensions klinkt als een broeiende mix van Rwake, High on Fire, Taint en Neurosis. Met 2 drummers en een ontiegelijke harde productie. http://www.myspace.com/kylesa |
|
Laatste plaat vind ik te gek! |
|
Zag ze in het voorprogramma van Baroness vorig jaar. Ruige band! Ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: + 1 |
|
Vooral de twee drummers die bijna alles synchroon speelden, maakte het optreden iig erg speciaal. En rockchick Laura Pleasants als blikvanger natuurlijk. Maar het was vooral erg kneiterHARD en ZWAAR! Static Tensions staat in bestelling. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kylesa rockt de ballen uit je broek!! |
|
En vergeet ook niet die invalbassist met die extreem vuile kop; lange baard, drie maanden niet-gewassen haren, mond diep in de microfoon, etc. Maar was wel haaaaard optreden ja, achterlijk hard geluid voor zo'n kleine zaal als de Bat Cave. |
|
Dit jaar op trashfest btw! Waar ik alles ook in 24 kanalen ga opnemen , siked! Hoe geniaal is het nr Unknown awareness trouwes! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
CD staat al een paar dagen op repeat! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
In juli ga ik ze denk ik wel even bekijken in de Corp, klinkt veelbelovend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vette band! |
|
Wel netjes man, maar ik ben er niet z'n fan van Rock On!! |
|
Die nieuwe cd, Static Tensions is erg goed te doen. Lijkt me cool om die band live te zien, vooral omdat ze 2 drummers hebben. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb "Static Tensions" eindelijk gekocht, buitengewoon goede investering. Wat een beul van een plaat zeg! |
|
Uhuh, voor 2009 een top 3-plaatje voor mij! |
|
|
|
Na veel geze.. gepush van Necrobbie toch eens aan het checken. Is de productie van hun nummers zo beroerd als op hun myspace? Ik mis een dikke berg laag in hun muziek ... zanger vind ik ook stuk minder ... Doe mij Rwake/Atlas Moth/Howl dan maar .. |
|
Dude! Die productie is juist erg cool! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Productie vind ik ook erg goed. Geniale band verder, stuk voor stuk sterke albums met de laatste als hoogtepunt. |
|
Hmm, ik kon er niet veel mee, is me dan weer te licht .. |
|
quote: te licht.. die humor hier af en toe |
|
quote:Ik luister normaliter zwaardere muziek Alles is relatief |
|
Zaterdag Kylesa in Devebter heeeeeeeeeeeel yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Of je moet je oordeel niet baseren op MySpace She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik stel de vraag, en aan de reacties gezien komt die productie overeen, dan pas ik |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |