|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom snel als het ook langzaam kan? Lekker sloom blubberen met Cephalotripsy. http://www.myspace.com/cephalotripsy ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehe ja, ik heb die cd hier ook liggen. Klinkt lekker op z'n tijd. |
|
met Devourment en Abominable Putridity op eenzame hoogte. Wat een zieke band, die zanger heeft echt de ziekste grunt van iedereen. |
|
Die zanger misbruikt tevens zijn stem in Condemned |
|
Gaaf spul inderdaad. Dat er nu pas een topic over is zeg... |
|
Zouden ze ooit nog met nieuw spul komen? ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik hoop het, de 2008 promo klonk in ieder geval erg lekker Toch wel mijn favoriete death metalstraatje, dat slamgedoe van oa Cephalotripsy, Devourment, Vomit Remnants, ... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Blub-blub-blubber-blub. Als hun komend album zo gaat klinken ben ik verkocht. Hopelijk komt die ergens in 2010 uit, mijn 2009 jaarlijst is vol. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat een putgrunt, zeg!!! Teringgg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lekker hé. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nee. Eendimensionaal en slaapverwekkend Totaal niet mijn soort death/grind, dit. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mou ja, ik heb niet zoveel met dit soort muziek, maar die grunt maakt echt indruk, jammer van die andere herrie op de achtergrond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ieder zijn meug, ik vind het zalig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mwah. Dit soort grunts komen op mij nooit over als "echt" ofzo. Studio-werk/trucjes. Als ik denk aan brute grunts, denk ik aan een Akerfeldt, een Roger Johansson, een Roberth Karlsson, en een Christophe Gérardin, om maar een paar namen te noemen. Maar goed, andere soorten deathmetal dus misschien is mijn vergelijking niet 100% terecht ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
In principe zijn wat effecten op de stem prima, imo. Je gaat ook niet in een metalband zonder distortion op je gitaar raggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Treffende vergelijking, Wim. Je gaat toch ook geen polaroids van je goudvis op de hals van je gitaar plakken?! Nee gekheid, hehe. Ik heb bij voorbaat al een hekel aan alles wat met "trucjes" te maken heeft (lees: distortion waar dat niet nodig is, drumcomputers, triggers, etc.), vandaar edit; zeker wat betreft de vocalen, omdat dat het meest natuurlijke "instrument" in een band is. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-11-2009 22:49] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: *proest* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het gaat om het eindresultaat, als het lekker en goed klinkt moet je het zeker niet laten. wat betreft grunt, dit is qua stijl niet te vergelijken met een Bloodbath. Ergens ben ik ook wel blij dat dat zo is en dat er diverse stijlen zijn binnen de deathmetal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat zeg ik Ben benieuwd hoe zo'n band als Cephalotripsy zou klinken met een Akerfeldt achter de mic ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat die gast deed bij brave murder day van katatonia! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nu ben ik nog benieuwder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ook wel ergens. En die meneer van Cephalotripsy bij Opeth. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehe, dat zou wat zijn ja. offtopic; laatste Magrudergrind al gehoord, Jackie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Uiteraard. Nieuwe van Inhumate al gehoord? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |