|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Holland's Edge Of Anger becomes Edge Of Serenity ! The Dutch Melodic Metal band EDGE OF ANGER has confirmed today that they will continue under the name EDGE OF SERENITY. Frontman Wietze Halma about this decision : " We experienced lately more and more problems, as more bands used the name Edge Of Anger, and this resulted in all kind of confusions. As a band, we felt that this was a good moment to do something about this, as we are just joined by 2 new band members ( Jaco Dekker and Noud Smeets ) and about to release our debut-album this Spring via our new label Romulus X Records. So, it was "now, or never ". We are proud of our new name EDGE OF SERENITY and cannot wait to reveal more details about our upcoming debut album "The Chaos Theory" and start touring !" All info about EDGE OF SERENITY can from now on be found on the official MySpace, Website en Hyves: www.myspace.com/edgeofserenity - www.edgeofserenity.com - www.edgeofanger.hyves.nl |
|
Huh? Edge of Sanity? O, wacht.... |
|
All info about EDGE OF SERENITY can from now on be found on the official MySpace, Website en Hyves: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Op hyves heten ze nog Edge Of Anger? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ik denk dat ik een band genaamd "Flayer"gaat oprichten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als ze zonodig Engels moeten posten, gebruik dan 'and' in plaats van 'en' . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
LOL "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Vrij kansloze naam inderdaad vanwege de gelijkenis met Edge of Sanity. En wat is eigenlijk de betekenis erachter? Dat jullie samen bijna heel sereen zijn, maar net niet helemaal. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Sjeez, ik dacht (ook) even dat er Edge of Sanity stond! Die moeten weer naar NL komen! Maar Edge of Serenity?.... Kweenie... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Even over het naam struikelblok. Ik heb contact gehad met Dan Swanö. Voor hem was het persoonlijk totaal geen probleem, hij vond de muziek erg goed, en zou zelfs willen samenwerken in de toekomst. Dus bij deze mag duidelijk zijn dat er simpelweg geen probleem is dat wij de naam EDGE OF SERENITY dragen. |
|
Nou en ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gaattie zingen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is dat boeiend, Wim ? Als je nou heeeelll eerlijk bent ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, ik ben nogal gecharmeerd van de zangkunsten van de man, grunten, maar vooral zijn cleane zang is erg fijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar, in het licht van dit verbazingwekkende topic, zeg maar.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja, dan wordt het al gauw donker. Maar als dan zich met je band in een positieve manier gaat bemoeien, och, dat kan geen kwaad, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's natuurlijk nog maar de vraag. Alleen de uitspraken van de PR-voerder van de band zijn een indirect bewijs in die richting tot nu toe. Een simpel 'Jaja, het klinkt wel leuk, en nee, het boeit me niet dat het lijkt op mijn bandnaam, misschien zien we elkaar wel eens in de toekomst' zou ook op een dergelijke wijze te portretteren zijn. Pardon ? Ik ? Sarcastisch van aard ? Welneen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehehehe, ja, wie weet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien denk ik altijd maar het slechtste van mensen. Boehoe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hoe kansloos om je band zo te noemen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een samenwerking met Dan Swano zou natuurlijk fantastisch zijn voor jullie, maar dan nog adviseer ik: verzin een sterkere bandnaam. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-05-2009 18:41] |
|
Super goeie plaat The Chaos Theory!! en live ook een zeer goeie band!! een dikke aanrader!! |
|
*fanboy alert* |
|
Tis gewoon een goeie plaat :D en een toffe naam!! [Dit bericht is gewijzigd door ZenoPark op 23-05-2009 18:30] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |