IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Edge Of Serenity ( voor heen Edge Of Anger ) Volgende pagina
Marjo
Usericon van Marjo
Posted 21-03-2009 11:53 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Holland's Edge Of Anger becomes Edge Of Serenity !

The Dutch Melodic Metal band EDGE OF ANGER has confirmed today that they will continue under the name EDGE OF SERENITY.

Frontman Wietze Halma about this decision : " We experienced lately more and more problems, as more bands used the name Edge Of Anger, and this resulted in all kind of confusions. As a band, we felt that this was a good moment to do something about this, as we are just joined by 2 new band members ( Jaco Dekker and Noud Smeets ) and about to release our debut-album this Spring via our new label Romulus X Records. So, it was "now, or never ". We are proud of our new name EDGE OF SERENITY and cannot wait to reveal more details about our upcoming debut album "The Chaos Theory" and start touring !"

All info about EDGE OF SERENITY can from now on be found on the official MySpace, Website en Hyves:

www.myspace.com/edgeofserenity - www.edgeofserenity.com - www.edgeofanger.hyves.nl

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-03-2009 11:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Huh? Edge of Sanity?

O, wacht....

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 21-03-2009 12:06 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 11:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Huh? Edge of Sanity?

O, wacht....

De bandnaam kan inderdaad een struikelblok worden m.b.t. de toekomstperspectieven van de band.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2009 12:15 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

All info about EDGE OF SERENITY can from now on be found on the official MySpace, Website en Hyves:

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-03-2009 12:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Op hyves heten ze nog Edge Of Anger?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-03-2009 12:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 11:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Huh? Edge of Sanity?

O, wacht....

ik denk dat ik een band genaamd "Flayer"gaat oprichten

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-03-2009 12:55 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 12:31 schreef XXL het volgende:
Op hyves heten ze nog Edge Of Anger?

Als ze zonodig Engels moeten posten, gebruik dan 'and' in plaats van 'en' .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 21-03-2009 12:57 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

LOL

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-03-2009 17:39 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Vrij kansloze naam inderdaad vanwege de gelijkenis met Edge of Sanity. En wat is eigenlijk de betekenis erachter? Dat jullie samen bijna heel sereen zijn, maar net niet helemaal.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 21-03-2009 18:34 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Sjeez, ik dacht (ook) even dat er Edge of Sanity stond!
Die moeten weer naar NL komen!

Maar Edge of Serenity?.... Kweenie...

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

edgeofserenity
Usericon van edgeofserenity
Posted 23-05-2009 16:35 by edgeofserenity Wijzig reactieProfiel van edgeofserenityQuote dit berichthttp://www.myspace.com/edgeofserenity

Even over het naam struikelblok.

Ik heb contact gehad met Dan Swanö.

Voor hem was het persoonlijk totaal geen probleem, hij vond de muziek erg goed, en zou zelfs willen samenwerken in de toekomst.

Dus bij deze mag duidelijk zijn dat er simpelweg geen probleem is dat wij de naam EDGE OF SERENITY dragen.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2009 17:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nou en ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gaattie zingen?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2009 17:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Is dat boeiend, Wim ? Als je nou heeeelll eerlijk bent ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou, ik ben nogal gecharmeerd van de zangkunsten van de man, grunten, maar vooral zijn cleane zang is erg fijn.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2009 17:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Maar, in het licht van dit verbazingwekkende topic, zeg maar.. ?

De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dan wordt het al gauw donker.

Maar als dan zich met je band in een positieve manier gaat bemoeien, och, dat kan geen kwaad, lijkt me.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2009 17:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Da's natuurlijk nog maar de vraag. Alleen de uitspraken van de PR-voerder van de band zijn een indirect bewijs in die richting tot nu toe. Een simpel 'Jaja, het klinkt wel leuk, en nee, het boeit me niet dat het lijkt op mijn bandnaam, misschien zien we elkaar wel eens in de toekomst' zou ook op een dergelijke wijze te portretteren zijn.

Pardon ? Ik ? Sarcastisch van aard ? Welneen.

De Tegenpartij
Posted 23-05-2009 17:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehehe, ja, wie weet.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2009 17:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Misschien denk ik altijd maar het slechtste van mensen. Boehoe.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2009 17:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hoe kansloos om je band zo te noemen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 23-05-2009 18:05 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 16:35 schreef edgeofserenity het volgende:
Even over het naam struikelblok.

Ik heb contact gehad met Dan Swanö.

Voor hem was het persoonlijk totaal geen probleem, hij vond de muziek erg goed, en zou zelfs willen samenwerken in de toekomst.

Dus bij deze mag duidelijk zijn dat er simpelweg geen probleem is dat wij de naam EDGE OF SERENITY dragen.

Een samenwerking met Dan Swano zou natuurlijk fantastisch zijn voor jullie, maar dan nog adviseer ik: verzin een sterkere bandnaam.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2009 18:10 by Lionheart Profiel van LionheartQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-05-2009 18:41]

ZenoPark
Usericon van ZenoPark
Posted 23-05-2009 18:26 by ZenoPark Wijzig reactieProfiel van ZenoParkQuote dit bericht

Super goeie plaat The Chaos Theory!! en live ook een zeer goeie band!! een dikke aanrader!!

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2009 18:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

*fanboy alert*

ZenoPark
Usericon van ZenoPark
Posted 23-05-2009 18:29 by ZenoPark Wijzig reactieProfiel van ZenoParkQuote dit bericht

Tis gewoon een goeie plaat :D en een toffe naam!!

[Dit bericht is gewijzigd door ZenoPark op 23-05-2009 18:30]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com