|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Jep @ 1.48 minuut |
|
Voor de mensen die het (nog) interesseert: quote: Persoonlijk had ik het idee dat dit project allang dood was nadat King verder ging met Ov Hell. Echter, gezien het feit dat zowel Ov Hell als het latere werk van Gorgoroth met King mij niet echt kan boeien zal dit ook wel niks voor mij zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-10-2011 15:56] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Project is ook al lang dood. Dit is mosterd na de maaltijd en eigenlijk een Gorgorothshow. |
|
quote: Ik snap het nut van deze release dan ook echt niet. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Een vette show was het. Voila daar heb je je nut. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ook niet zo. Al is het wel een andere en kortere setlist dan op Black Mass Krakow. Wat nummers van Ad Majorem Sathanas Gloriam vooral, die zijn nog niet eerder in live versie verschenen. Dat zal het wel zijn. edit: was het vet, ja? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-10-2011 18:28] |
|
shit zeg, lekkere live plaat hoor signature |
|
quote: Ja: http://www.zwaremetalen.com/recensie.php?id=11302&page=2 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik geloof je Count Usher. Ik zie het nu zelf, man man wat tof. |
|
Gaahl and King have released the following God Seed update: God Seed have been working on their first studio album for several months at various locations in Norway. Ten songs have been recorded which will show the band from a different side, but well-rooted in what Gaahl and King are known for in the past. "We are in the middle of recording of the first God Seed album. It will contain music we have worked on for the last couple of years. This release will mark a new beginning for the band. We have handpicked new members who have done a superb job on the record. We are still in the process of recording, but will shortly come back with more info." - King http://www.facebook.com/GodSeedOfficial Toch nog een album. |
|
fijn signature |
|
Gaahl is z'n pensioen beu? |
|
folkgroepies delen zijn lederfetish niet signature |
|
Hopelijk iets dat eerder in de stijl ligt van Ad Majorem Sathanas Gloriam dan in de stijl van dat Ov Hell album. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat album was met Gaahl beter geweest. |
|
|
|
Vond Gorgoroth altijd een beetje over het paard getild, maar dat nieuwe God Seed album klinkt best wel lekker! Horns up! |
|
Standaard KING-era Gorgoroth, nu met orgeltje... niks om over naar huis te schrijven. Geen enkel nummer dat mij is bij gebleven. KING is nog altijd een belabberde songwriter en Ghaal een zwaar overschatte zanger. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nah, dat ben ik niet echt met je eens! Ik geef toe, ik moest echt even wennen aan de plaat en moest'm zeker een paar keer luisteren, maar ik vind het een bovengemiddelde plaat geworden |
|
Mijn eerste indruk is zeer positief eigenlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vele luisterbeurten verder, wat een gaaf album! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hink zelf op twee gedachten: aan de ene kant maken ze wel iets anders met de bekende basis door toevoeging van nieuwe elementen, maar aan de andere kant klinken sommige gitaarriffs wel heel bekend in de oren, staan en er misschien net iets teveel midtemponumers op en gaat het album als een nachtkaars uit(op de digipack iig). Live was het wel erg goed. |
|
quote:Wat vind je er zo gaaf aan? Jij luistert anders dan ik, ik behoef misschien een nieuwe invalshoek. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |