|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Orvebodige band. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kijk, zo hoor ik het graag. Deze mag blijven. |
|
Kan de topic niet vinden maar aangezien dit ook zo'n typische marketing-band is, hoe belachelijk is dit???? En nu gaan we vegen |
|
Dan heb ik een tip voor je, omdat de search op ZM zo verrot is zoek ik vaak met google op deze manier: http://www.google.com/advanced_search En ik vul bij 'Site of Domein' dan http://forum.zwaremetalen.com in. Zo vind je meestal de topics wel die de ZM search niet kan vinden. 1349 topic Verder vind ik een biertje net als alle andere merch, gewoon merch. En jij zou dat ook moeten vinden. Bier, shirt, patch, whatever [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-05-2015 9:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=455079 Zo moeilijk was het ook niet via de ZM-search. Edit: Vieze zaadband is het overigens wel. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 01-05-2015 9:47] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
iets met wildcards oid toch? Als je 1349 inklopt vind je helemaal niks (hier iig) dus je hebt het mis, het is wel lastig want niemand vertelt je deze shit [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-05-2015 9:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb gezocht op "Liberation" (albumtitel, ok dat zou voor menigeen waarschijnlijk een te vergaande oplossingsgerichtheid vergen). Prachtig trouwens hoe op de eerste pagina Hub en die Inside-lie zichzelf onsterfelijk vernederen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Meh, word niet meteen warm van God Seed, maar King heeft wel talent. 1349 is bagger. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Don't care. Elke reden om op 1349 te kreften, is valabel. Fuck zeg, debieler maken ze ze nie meer. Ze geven BM een slechte naam! God Seed? Mag. En nu gaan we vegen |
|
Hmmm, ik vind die eerste plaat van God Seed eigenlijk best lekker. Niet speciaal of bovengemiddeld goed, maar zeker wel een lekker muziekje. Benieuwd naar de nieuwe. |
|
quote: ongelooflijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En uit elkaar sinds afgelopen zomer blijkbaar. |
|
Bron? |
|
Facebook ergens. Gaahl was er klaar mee. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2016 19:22] |
|
Hmm jammer, vond het al verdacht stil de laatste tijd rond de band. Ze hebben nog wel een plaat (deels?) opgenomen. Hopelijk komt daar ooit nog iets van uit. Trok hun muziek namelijk uitermate goed. |
|
Nog geen topic voor Gaahls Wyrd, dus daarom maar ff hier. Eerste track van hun aankomende album staat online: Laat maar komen! [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 07-02-2019 18:22] Vox Clamatis in Deserto |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |